Zenóbia

Zenóbia

Titkos blogger

2010. július 16. - Zenóbia

Iván mondta valamelyik este, hogy az én helyemben biztos, hogy írna egy titkos blogot is, ahol leírhatnám a legbensőbb titkaimat is meg gondolataimat meg minden ilyesmit. Ezen azóta elgondolkodtam, és több okot is találtam, hogy miért nem akarok én ilyet:

Kizárólag olyan bejegyzések születnének, amiben valakit kritizálnék, hogy hogy néz már ki. Idegesítő emberi szokásokat írnék le a környezetemben lévőkről, illetve, hogy éppen azt a másik embert meg miért utálom.

Ráadásul pedig senki nem mondaná, hogy ja tényleg mennyire igazad van, az a fickó/csaj tényleg egy köcsög. Így meg mi értelme az egésznek, a végén még szomorú lennék attól a ténytől, hogy valójában én vagyok a köcsög, mert ilyeneket írok, és ráadásul úgy tűnne mintha nem lenne túl sok magvas gondolatom. Pedig azért néha, nem túl gyakran, akad olyan is.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr112155086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása