Zenóbia

Zenóbia

FelFORDulás

2010. július 05. - Zenóbia

Most egy pár napig időnként fogok olyan bejegyzéseket írni, amiben szerepel a nyaralás és a Ford szó együtt. Azért csinálom ezt, mert szeretnék nyerni egy wellness hétvégét, vagy egy narancssárga táskát, vagy valami mást, csak arra már nem emlékszem, hogy mi az. Eddig még sosem nyertem utazást. Nyertem már digitális fényképezőgépet a karácsonyi partyn, meg volt párszor kettesem a lottón. Lássuk be, ez azért még nem a csúcs.

Ma meg újabb kört futok menyecskeruha ügyben, mert felpróbáltam már három darab pláza összes piros ruháját, de még eddig mindegyik szörnyű volt. Tegnap diszkókirálynő meg habos sütemény is voltam, Loretta közölte, hogy a következő alkalomra tuti elhozza a fényképezőgépet, mert ezt vétek megörökítetlenül hagyni. Ebből azért már el lehet képzelni, hogy néztem ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr342130982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása