Zenóbia

Zenóbia

Randevú a vízesésnél meg pink

2010. június 22. - Zenóbia

Még itt kell ülnöm másfél órát, mire elindulhatok, hogy találkozzam a Kornéliával nagyon romantikusan a westend vízesésénél. Megbeszéltük, hogy ha már ilyen nagyon romantikus helyszínt sikerült találnunk, akkor engem arról fog megismerni, hogy lesz nálam egy szál vörös rózsa, én meg őt arról, hogy tűsarkúban lesz meg miniszoknyában. Jobban belegondolva a nyugati aluljáróban minden második lány így van öltözve foglalkozási ártalom miatt, de a Kornéliának szerencsére van egy öt hónapos terhes hasa, szóval van remény, hogy nem szedik fel míg odaér hozzám. Ha már itt tartunk, hát illik így öltözni egy terhes nőnek? Ahelyett, hogy kertésznadrágba jönne meg klumpába vagy ilyesmi.

Éhes is vagyok, pedig ebédeltem, és ha én egyszer ebédeltem, akkor nem szoktam éhes lenni másnap reggelig. De most az vagyok, és nincs nálam kaja. Még egy keksz sem. Ahhoz meg, hogy lefáradjak az egy emelettel lejjebb lévő csokiautomatáig, tök lusta vagyok. Majd ráveszem a Kornéliát, hogy együnk valami borzasztó egészségtelen hamburgert vagy péksütit, és már meg is kezdtük a gyerek félrenevelését kaja fronton. De állítólag ha tetszem neki akkor fog rugdosni kifelé, és hát szerintem a hamburger az olyan tetszős dolog egy gyereknek, bármennyi idős is legyen.

Egyébként pedig már csak ötven percet kell itt ülnöm. Nem negyven perce írok két bekezdést, közben csináltam mást is. Álmodozgattam például arról, hogy gyorsabban telnek a percek most egy kicsit. És lőn.

Tegnap meglettek a karikagyűrűink rendelve. Ez milyen szép mondat lett, ez az előző. A gyűrűk is szépek, bár nem túl hagyományosak, és nem túl karikagyűrűsek. Alakra azok, viszont titánból vannak, ami egyrészt tetszik is nekünk, meg olcsó is nagyon, másrészt színes csíkok is lesznek rajtuk mintának. Ivánén kék, az enyémen meg pink. Piros lett volna, de olyat nem tudnak oxidálni. Így már nem mondhatja Iván, hogy nem járok színesben, és benevez valami átalakító műsorba ahol kidobálják az összes szürke meg fekete ruhámat, és pirosakra meg sárgákra cserélik. Szerintem az ő ízlésével lehet valami baj amúgy. De probléma megoldva, hamarosan egyfolytában pinkbe leszek. Jól kifogtam rajta. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr452101163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása