Zenóbia

Zenóbia

Orgazmus meg transztelefon

2010. május 27. - Zenóbia

Mégis van orgazmus, persze-persze eddig is tudtam, hogy van, de most már azt is tudom, hogy ruhától is van. Valahogy annyira jól megvannak csinálva ezek az esküvői ruhák, hogy két mérettel vékonyabb lesz benne az ember lánya. Csak öt helyen voltam, nekem már ez is sok volt, de annyira durva különbségek vannak szalon és szalon között, hogy nagyon. Tegnap a két végletet láthattuk Lorettával közvetlen egymás után, szerencsére először találkoztunk az igénytelenséggel, másodjára pedig a tökéletessel. Már csak azért is tökéletes, mert az első hely, ahol nem akartak rámtukmálni/erőszakkal a fejembe szúrni semmiféle fátylat-koronát-diadémot egyebet. Sőt, még kesztyűt és gyűrűtartó párnát sem, és nem vágtak megbotránkozott tekintetet, amikor kiejtettem a számon, hogy nem lesz kontyom. Pedig némi műhajból már egész jót lehetne kreálni nekem. Nem is értem miért nem lesz. Hmm...

Más frontokon az a helyzet, hogy kissé rakoncátlankodik a szívem, még szoknia kell a gyógyszermentes életmódot. Szokhatná kicsit jobban. Emiatt ismét gazdagabb lettem 10 napra egy transztelefonikus ekg géppel, nagyon érdekes amúgy, és állati sokat fejlődik a technika ezen a téren, mondhatni napról napra, mert a tavalyi géphez képest ez már sokkal modernebb. Még kérdezget is, hogy - Jól fent vannak a kis csipeszek kedves Zenóbia? - Van-e valami panasza kedves Zenóbia?. Ilyeneket, csak nem ilyen negédesen, ezen még azért van mit fejleszteni. Megjegyezték a dokik, hogy klassz lenne, ha akkor is fel tudnám rakni magamra, ha esetleg rosszul leszek. Ezért betanítottam most Ágotát, hogy ha kezdek sápadni, akkor azonnal ugrik, letépi rólam a ruhát, és csipeszel lelkesen. Mondtam neki, hogy tulajdonképpen elég, ha csak felhúzza a pólóm, de szerinte a letépés sokkal teátrálisabb. Az előbb meg azt kérdezte, hogy ha a gépnek azt válaszolom a van-e panasza kedves Zenóbia kérdésre, hogy van, akkor mit csinál vajon. Szerintem sipítós hangon elkezdi hangosan ismételgetni, hogy: help-help-help-help. Hátha én meg a röhögéstől rendbe jövök egyből. Most azért annyira nem röhögök, de már szedem magam össze.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr212035518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása