Zenóbia

Zenóbia

Tesco, ruha, sör, hork

2010. május 22. - Zenóbia

Majdnem megtört ma a jég, de mégsem. Elindultunk bevásárolni a Corába, de odafele láttuk, hogy az M0-on állnak a kamionok, így kénytelen-kelletlen továbbmentünk, és mégiscsak a Tescoban kötöttünk ki. De legalább megpróbáltuk. A várakozásokkal ellentétben nem is voltak hatszázezren, pedig ilyenkor mindenki beszokott vásárolni konzervekből és több kiló kenyeret is vesznek, mert hát - Két napig nem lesz nyitva a bolt! - Te jó ég! Vásárlás közben Iván elálmodozgatott, hogy ha majd igazán gazdagok leszünk egyszer, akkor csak dobozos üdítőt fog inni, és veszünk a hátsó ablakra is ablaktörlőlapátot. Akkor majd úgy kinéz hátra, hogy csak na.

Tegnap sem találtam meg a ruhát, kezdem azt hinni, hogy ez baromság, hogy majd ha felveszem, akkor érezni fogom, hogy ez az. Miután már a fejem is belefájdult ebbe az egész ruhapróbálásba, felhívtam Kornéliát, hogy én bizony szart sem érzek, mire közölte, hogy azért ne ilyen orgazmus közeli élményre gondoljak. Ja, akkor ezért. Kiszámoltuk Ivánnal, hogy ha komolyan vesszük a hotel árajánlatát az üdítőitalokra, akkor az azt jelenti, hogy mindenkinek legalább másfél liter üdítőt kell meginnia a bulin ahhoz, hogy ez nekünk megérje. Nem vesszük komolyan. Igyanak sört.

Reggel pedig majdnem aludtam délig, de 11-kor kénytelen voltam felkelni, mert elkezdett járni az agyam, hogy hű takarítani kéne, meg mosni, és már ennyi az idő, hogy lehetek ilyen lusta, hát nem igaz, és aztán mérgemben felkeltem, pedig simán tudtam volna még délig fetrengeni. Vagy még tovább. Tök hülye vagyok. Iván egyik este elmesélte, hogy nagyon viccesen szoktam aludni, időnként hanyatt fekve úgy, hogy teljesen felhúzom az államig a takarót, és a két kezemmel fogom, csak az ujjaim látszanak ki, és közben a szám is tátva marad. Máskor meg összecsorgattam a nyálammal a párnáját. Horkolni nem szoktam, azt majd csak az esküvő után kockáztatom meg. 

Az esőt már szóba sem hozom...

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr252023700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása