Zenóbia

Zenóbia

szedett-vedett pontok

2010. március 28. - Zenóbia

A hétvége fontosabb eseményei:

1. ablakpucolás, függönymosás, függöny visszarakosgatás, függöny leszedegetés mert nem is ide való és megint függöny visszarakosgatás, takarítás-takarítás-takarítás. siralmas-e, hogy ez a fontos események közé tartozik, és ráadásul ezzel kezdtem a sort.

2. barátkozás, adtunk nekik vacsorát is, és a helyi diszkót is bemutattuk amit nem lett volna muszáj, mert így kiderült számomra hogy nem tudok modern talkingra mulatni, pedig azt hittem

3. magunk mögött hagytuk végleg a gyermekkorunkat, mikor élőben láttuk és hallottuk ahogyan Dévényi Tibi bácsi kiejti a száján a pénisz szót

4. nem kaptunk pontos labdát sem

5. Pi-nek lett tök jó dzsekije, meg két pólója, nekem meg csorgó nyálam és semmim

6. iszonyú önuralmam van, hogy képes vagyok egy olyan lánnyal kedves lenni aki éppen hízni készül 7 kg-t

7. ma life networkot néztem egész délután ahol többek között egy 180 kg-s nő fogyott le 20 kg-t hat hét alatt. Az volt a célja, hogy beleférjen a repülőgép ülésébe. Persze sikerült neki, és elmehetett az aranypartra a siket unokatestvérével, amin könnybe lábadt szemekkel merengtem egy darabig. Ennél már csak az lett volna rosszabb ha a "menjen a busz"-on sírok.  

8. és még mennyi minden történhetett volna az alatt az egy óra alatt amit a gonosz időelrabló mumusok (mert mégsem foghatok mindent a sámánokra) lenyúltak tőlünk

9. nézek még egy kis fogyjállefogyjállefogyjálle egyél nyers hántolt kendermagot, műsort a life networkon, aztán levetem magam az erkélyről

10.vasaltam is ma, meg mostam még három adagot, hogy holnap is legyen mit vasalni. és csak ketten vagyunk, hogy a fenébe koszolunk össze ennyi ruhát mikor pedig nem hempergünk sárban egész nap. ezentúl legalább hemperegjünk sárban

11. most nem azért, de megjelent itt mellettem a padlón egy pók. eltapostam, mert egy hős vagyok, és mert elég kicsike volt, de biztos hogy meg akart nőni

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr211875598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása