Zenóbia

Zenóbia

Együttérző Iván

2010. március 21. - Zenóbia

Ez lehetne egy orosz népmese címe is, de abban Együttérző Iván valóban együttérző lenne, a mi esetünkben viszont nem annyira az. A tegnapi napunk kb. ebben a szellemben zajlott, mert mi egy egymás lelkivilágára nagyon odafigyelő pár vagyunk. Iván hazajött az isiből, én meg már nagyon vártam, mert eléggé nyűgös-hisztériás-szeretetre éhes voltam pms meg egyéb ilyenek miatt.

én: képzeld, annyira rosszakat álmodtam egész éjjel.

Iván: lepattogzott körömlakkokról?

én: hülye bunkó. azt álmodtam, hogy volt egy sziámi ikertestvérem aki meghalt, és le kellett rólam operálni.

Iván: de visszatért, és levakarta a körömlakkod...

így aztán az eredeti terv, miszerint majd az erkélyen eszünk romantikus napsütésben somlóis fagylaltot, az elmaradt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr351857172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása