Zenóbia

Zenóbia

hülye találmányok

2010. március 19. - Zenóbia

Ha összeveszel életed párjával este, reggel ágyba viheted neki a reggelit, amitől megkönnyebbül (mert naív) hogy hűűű akkor ezekszerint minden rendben és megbocsájtottál. A piritóson viszont a "remélem a torkodon akad" felirat szerepelhetne.

Iván találta és írta nekem egyből, hogy vegyünk ilyet. Nekem egyrészt az ugrott be, hogy inkább ilyet, és erről meg az, hogy nesze neked női meg férfi ízlés. Másrészt meg a fenti szösszenet, nemtudom ez mennyire jellemzi a lelkivilágomat, hogy nem ügyülübügyülü üzenetet képzeltem oda rá a piritósra. Harmadrészt soha nem eszünk piritóst, de mindketten vágyunk kenyérpiritóra. Ha lenne vajon ennénk?

és ha már az elmebeteg ötleteknél tartunk, akkor ezt ajánlom minden pókfóbiásnak. Nekem sajnos ez sem jó, mert ugye én ledermedek és mozgásképtelenné válok. Csendes belenyugvással megvárom míg felfalnak, kezemben a pókfogó eszközzel.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr381851860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása