Zenóbia

Zenóbia

mi van a táskádban Zenóbia?

2010. március 08. - Zenóbia

a velvet cikkére reagálva, miszerint "Ön is egy 15 hónapos gyereket hord a retiküljében?", a válaszom nem, én egy 3 éveset hordok benne. De most leleplezem magam, és alant találhatóak a számomra napi szinten nélkülözhetetlen dolgok:

- 6 db alma (néha 7-8, mérettől függ, de a súly mindenképpen több mint fél kg)

- 1 joghurt (activia a bifidusok miatt)

- aznapi ebéd dobozban (ha túl sokat főztem, akkor plussz egy doboz a Lorettának)

ezek csak reggel a munkahelyig, hazafelé már csak az üres dobozok jönnek velem. Viszont amik mindig és mindenhova:

- fél liter víz

- 1 könyv (ha a végefelé járok, akkor még egy, erre szükség van az idegeim miatt, mert ha egyszercsak elfogy,olyankor nagyon megijedek)

- kulcscsomó

- kb. 20 db zsepi (mert reggel még nem voltam megfázva, de még lehetek, és hátha valaki viszont megvan)

- orvosi papírok (ha netán elvágódnék valahol, akkor ezzel segítem a magyar egészségügy munkáját)

- kék piperetáska (ezen belül gyógyszerek, tamponok, betétek, ragtapasz, borotva(?), akkor is ha nekem éppen nem kell, de egyből elő tudom rántani, ha valakinek mégis)

- pénztárca (két darab, de csak az egyikben van pénz)

- egy golyós deo

- egy parfüm

- hello kitty kulcstartóval irodakulcs

- szemüvegtok

- bérlet

- telefon

- három nejlonszatyor

- kis kézitükör

- ikeás ceruza 8 db (ahányszor ott járunk, Iván mindig beledob legalább hármat)

- mentolos cukorka (már két éves, ez nem meglepő, mert utálok mindent ami mentolos, kb. csak akkor eszem belőle ha előzőleg hagymát ettem. remélem sosem jár le)

- 2 labello (egy rózsaszín, egy meggypiros) 

Ebből le lehet vonni mennyire jó fej vagyok, mert egy csomó minden csak azért van nálam, hogy hátha másoknak szüksége lesz rá. most hogy ezt felismertem, ezeket otthon is hagyom.

amúgy ez nem is olyan sok....és nem, ebből semmit sem tudnék nélkülözni, ezek a dolgok nekem egyszerűen kellenek. a három nejlonszatyor főleg.... Most épp próbálom magam rávenni, hogy váltott oldalon hordjam a táskám, hogy ne csak jobb oldalra dőljek folyton. Bár így a hajlott hátú öregasszony az én esetemben majd új értelmet nyer. Nagyon gyorsan fel tudok majd kapni bármit, ami a megfelelő oldalamra pottyan le.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr321818476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása