Zenóbia

Zenóbia

dilidodó

2010. február 20. - Zenóbia

A kretén magazint ugyan annyira nem szerettem, bár még középiskolás koromban vettem egy párszor, és úgy tartottam a buszon hogy mindenki lássa mert azt gondoltam hogy menő. De neki köszönhetem a dilidodót és az azért jó dolog.

 

Van is nekem dilidodó könyvem, keményfedelű meg minden, a baj csak az, hogy nemtudom kinél. Ami elég nagy baj, mert így hamarosan meg kell vennem mégegyszer.

 

Szóval hogy a kretén megszünt, de dilidodót továbbra is szeretjük, és nem feledjük.



A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr841768620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása