Zenóbia

Zenóbia

Iván

2010. február 18. - Zenóbia

azt gondoltam ki, hogy mégiscsak kellene egy név a pasinak, úgyhogy lett neki. Két okból is jó választás. Egyrészt mert mindig meg akartam tanulni oroszul, és így hogy lett egy pasim akinek orosz eredetű neve van, a kezdő lépéseket meg is tettem.

Másrészt ő is nagyon örült az új nevének, mondta is hogy azért is jó ez, mert ha szakmát váltana és bútorszállító lenne belőle, akkor ő lehetne majd Iván az ifán..

amúgy megnéztem és az Iván név jelentése: Isten kegyelmes. mondjuk ez szerintem nem dobja fel majd őt annyira.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr341890895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása