Zenóbia

Zenóbia

Málnás-ribizlis Brownie

2015. július 24. - Zenóbia

Szabin voltam három napot, nem sütöttem semmit. Ma fogok, mert ezzel ellensúlyozom a sokkot, hogy be kellett jönnöm dolgozni, másrészt Natasánál kertibuli lesz, ami nem jöhet létre szárított paradicsomos rúd nélkül, mert az jól szívja a vodkát a kedvence. Negyven fok lesz a konyhában, úgy négy órát fogok ebben eltölteni, de próbálom úgy felfogni, mint méregtelenítést, vagy ilyesmi. Na ja. 

Szóval nem csináltam egyáltalán semmi hasznosat, azon kívül, hogy arra törekedtem, hogy nehogy csináljak bármi hasznosat. Sikerült. De megosztom veletek a titkot, hogy ha nagyon szeretnétek rasta hajat, akkor semmi mást nem kell tennetek, mint egy hétig a Velencei tóban fürdeni, és nem fésülködni mindeközben.

malnasbrownie3.jpg

Mostanában próbálok jellemfejlődésen is átesni, hát, mit mondjak, harminc év berögződésein nem könnyű változtatni, főleg, hogy néha könnyebb lenne megmaradni a régi "jól bevált" szokásoknál, csak hogy közben már tudod, hogy az nem fog olyan jól beválni mégsem. Elég félelmetes, amikor rákényszeríted magad, hogy kimondj dolgokat, ami mások számára kb. annyi, hogy lementem tejért, én meg sokkot kapok tőle. Ebből aztán most egy büdös szót nem értettek, ugye? hát..

Málnás-ribizlis Brownie, mascarpone mázzal

Hozzávalók (nagy tepsihez):

Csinálhatod közepesben is, akkor magasabb lesz a tészta, de mivel ez masszív cucc, főleg a mázzal a tetején, sztem így jobb.  

- 3 dl víz

- 400 g vaj

- 6 ek keserű kakaópor

- 400 g liszt

- 300 g kristálycukor

- 150 g natúr joghurt

- 1 sütőpor

- 3 tojás

- málna

malnasbrownie2.jpg

Fogsz egy lábost. Megy bele a víz, a kakaó és a vaj, olvaszd össze, vedd le. A lisztet, sütőport, kristálycukrot keverd össze, mehet a lábosba, fakanállal keverd el. Mehet bele a joghurt is, és a villával felvert tojás. Nem kell keverőgép, csak fakanállal kutyuld össze, három perc az egész, jó, lehet, hogy hat.

Ezt a sütit már posztoltam egy csomószor, tudom, de most lesz benne málna is, és azért is kapjátok meg újra, mert úgyis szerettek engem olvasni, meg mert most profi fotók készültek, eléggé kiábrándító, hogy én már azt hittem, hogy tök fasza képeket rakok fel. Majdnem. Szerintetek lenne jövője, ha videó-blogban nyomnék nektek fel néha recepteket? Nem lesz ilyen, csak kérdem. Szülinapra vittük a sütit, ott születtek a fotók, és azóta már azt is tudom, hogy mit jelent a zoroasztrizmus (nem, nem tudom, most meg kellett néznem még egyszer, de csak ezt az egyet jegyeztem meg). Viszont a sajtreszelőt elfelejtettük ellopni, remélhetőleg meghívnak máskor is.

malnasbrownie1.jpg

Kivajazott tepsibe borítsd bele a masszát, hajigáld bele a málnákat, 180 fokon negyed óra. Ha kihűlt, jöhet rá a máz:

- 500 g mascarpone

- 100 g porcukor

- 1 dr. Oetker Zselatin-fix

- ribizli

A ribizli kivételével keverd ki robotgéppel, rakd hűtőbe, míg kihűl a tészta. Ha kihűlt, kend a tetejére, szórd meg ribizlivel. Hogy én mennyire rühellek ribizlit száratlanítani, idegbaj. Tudom, hogy nem így mondják, de most nem jut eszembe más, ez marad.

Zenóbia a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr657649378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása