Zenóbia

Zenóbia

Borzaska

Bejegyzés alcíme...

2013. augusztus 19. - Zenóbia

Ez a két nyaralás között itthon vagyok egy napot, és emiatt muszáj sütnöm valamit süti. Ha nem sütnék, vagy nekiállnék dobálózni nagy és nehéz tárgyakkal, vagy a végén még takarításba fojtanám az idegbajomat, azt meg senki nem akarhatja, legfőképpen én nem. Maradt a borzaska, szerencsére finom is, így nem rontott az állapotomon. A tiéteken meg egyenesen javítani fog, ígérem. Főleg, ha vigyorgó fakanállal keveritek, na, akkor tényleg!

borzaska1.jpg

Hannah Swensen féle Borzaska 5/1

Hozzávalók:

- 15 dkg vaj

- 20 dkg barnacukor

- 20 dkg kristálycukor

- 1 csomag sütőpor

- 1 tk só

- 4 tojás

- fél tk fahéj

- 2 tk vanília aroma

- 32 dkg liszt

- 15 dkg zabpehely

- 20 dkg aszalt gyümölcs (nekem vegyesen sárgabarack, szilva, mazsola, banán asszem)

borzaska3.jpg

Olvaszd meg a vajat, majd öntsd hozzá az előzőleg egy tálba kimért cukrokhoz. Hagyd egy kicsit hűlni, mehet hozzá a villával felvert tojás, a só, sütőpor, fahéj, vanília aroma, kutyulás. Keverd ki a liszttel, aztán add hozzá az apróra vagdosott aszalt gyümölcsöket, és a zabpelyhet. Kávéskanállal adagolj kupacokat kikent tepsire, egymástól 7-8 cm távolságra. 175 fokra előmelegített sütőben 12-15 percig süsd, majd hagyd hűlni két percig a tepsin, aztán simán leszedheted őket. Rácson hűtsd ki teljesen, mielőtt bedobozolod. Ha még mindig idegbeteg vagy, nem is tudom, fogj egy tepsi kekszet és ülj le vele filmet nézni (lehetőleg valami olyat, amiben szerepel Jason Statham), vagy esetleg kezdd el szépen lassan, módszeresen leinni magad. Aztán hátha részegen véletlenül még ki is takarítasz, még egy gonddal kevesebb a palettán.

borzaska2.jpg

Amúgy meg tudom, menjek már a picsába, a két nyaralás közötti hisztimmel, jóvanna!

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr835455084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.08.19. 15:54:54

Negyven deka cukor... atyaisten. A fogyómnak annyi lenne egy hétre.

Zenóbia 2013.08.19. 20:15:09

@iii: :-D jaja, ebben a könyvben az összes recept ilyen, én is szoktam rajta röhögni, hogy te jó ég. És fogyókúra alatt nem ettem belőlük csak két db-ot reggelire, meg is volt egyből a 400 kcal.:-D siralmas:-)

2013.08.19. 22:48:39

Imádom ezt a receptet, elsősorban a stílusát! Megy a kedvencekbe, megcsinálom, megosztom, ilyesmi!
Köszönet érte!

2013.08.20. 00:21:48

@Zenóbia: Az ilyen recepteket rögtön azzal kezdjük, hogy a cukormennyiséget osztjuk kettővel :) Szerintem úgyis jó.

Zenóbia 2013.08.20. 11:20:40

@Rézsöly Püpü: Ó, köszi-köszi-köszi! :) és még örülök is nagyon! :)

Zenóbia 2013.08.20. 11:22:35

@iii: Persze, ebben tök igazad van, csak én ennél a könyvnél ragaszkodom az eredeti recepthez, és akkor mindenkinek szíve joga variálni rajta. :) Meg hát én valójában cukorfüggő vagyok, nincs mit tenni. :)
süti beállítások módosítása