Zenóbia

Zenóbia

És?

2013. január 02. - Zenóbia

amúgy eddig milyen a Boldog Új Év? Klassz? Remélem az, remélem tettetek fogadalmakat, amiket remélem megosztotok velem jól kommentben, remélem meg is tartjátok majd, remélem ha nem, azt is megírjátok majd, hogy kárörvendhessek. Nekem nincs újévi fogadalmam, még eddig asszem sosem volt, hacsak az nem, amikor még eljártam szilveszterkor bulizni, hogy jövőre bazmeg holt biztos, hogy nem megyek sehova szilveszterezni. 

Ez a tavalyi év egy boldog év volt, légyszi legyen az idei is legalább ilyen boldog. Persze boldogabb is lehet, csak kevésbé boldog ne legyen. Köszi. Részemről annyit megígérhetek, hogy sütikben gazdag lesz a 2013. is, mi más számíthatna még igazán ezen kívül? 

Hétfőn tutira hányni fogok, hogy be kell mennem dolgozni, tutira megint rohadt nehezen fogom megszokni, hogy korán kelek, mert persze a szabadság végére mindig megtanulom újra élvezni a délig alvásokat, de hamarosan újra bemagyarázom majd magamnak, hogy mennyire kurva jó dolog hétvégén hétkor kelni a taposógép kedvéért. Agymosásban jó vagyok. Ezért aztán az sem fog nehézséget okozni, hogy bemagyarázzam magamnak, hogy sokkal jobb 32 évesnek lenni, mint 23-nak volt, bár jelenleg egy indok sem jut eszembe. De majd gondolkodom. Sokat. Most viszont elmegyek pisilni inkább, mert úgysem írok semmi világmegváltó évértékelést, meg hogy hogyan mentem meg idén a világot a gonosztól, meg az emberiséget az éhezéstől a sütijeimmel. Az tuti, hogy 23 évesen tovább bírta a hólyagom.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr1004992480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakosII 2013.01.03. 16:32:28

Mivel 2011 végén megfogadtam, hogy jövőre (tehát most) nem fogadok meg semmit, ezért így is tettem. Életem első újévi fogadalma, amit betartottam.
Abban nem tudlak se megcáfolni, se megerősíteni, hogy 23 évesnek nem annyira jó lenni. Előbb megvárom még 2013 végét.

Zenóbia 2013.01.03. 20:12:08

@csakosII: Oké :) akkor csináljuk azt, hogy év végén egyeztetünk, hogy kinek hogy sikerült az idei, így onnantól majd teljes bizonyossággal állíthatjuk, hogy a 23 vagy a 32 a nyerőbb. :D

csakosII 2013.01.03. 21:18:32

Ez egy teljesen korrekt ajánlat!:) Majd tartok egy évértékelőt.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2013.01.04. 20:32:26

en ezen a kor teman mostanaban sokat gondolkodom, csak en a 20 vs 30 temaban, es arra jutottam, hogy nekem a 30 jobban bejon, mert. tobb penzem van, amit arra koltok, amire akarok, egyedul lakom, azt csinalok, amit akarok, sokkal kiforrottabb az ontudatom, stb stb. azt hiszem, nekem bejon a 30.

Zenóbia 2013.01.07. 13:35:47

@ajmfebulosz: egyébként nekem is bejön, ha roppant fellengzős akarnék lenni, akkor mondhatnám, hogy mostanra tényleg megtaláltam önmagam.:-) csak itt most jó lenne nem öregedni egy darabig.
süti beállítások módosítása