Zenóbia

Zenóbia

Nah

2012. december 22. - Zenóbia

becsomagoltam az összes tetves szeretettel telve vásárolt ajándékot, úgyhogy most itt ülök végre a kanapén borral, hagymácska hajjal, karácsonyfás fülbevalóval a fülembe. Csilingelnek is, csak mondom. A hagymácska haj az Iván mániája, nem tudni, ne is kérdezzétek. Tulajdonképpen csak azt akartam elmesélni, hogy megnéztem tegnap csomagolás közben az Igazából szerelmet, úgyhogy most már nagy baj nem érheti az idei karácsonyomat sem, sírtam is rajta, ahogy kell. A vidám részeken is, mert még mindig érzelmi túltengésben szenvedek. Meg még azt, hogy ma  vettem fahéjas szappant, hogy még tovább növeljem a karácsonyi hangulatot, mert milyen jó lesz az, ha fahéj illatú Zenóbia fog rohangászni fel alá a lakásban. Ebből az lett, hogy a fürdést követő másfél órában irdatlanul vörös fejjel és vörös nyakkal (és vörös mindenmással is, csak az nem látszott ki a ruhából), léteztem, mert vagy az én bőröm nem bírja, vagy a fahéj vérkeringés javító hatása ütközött ki ennyire. Hát, én nem tudom. Valaki egy fahéjas szappant? Csak enyhén használt, tök ingyen odaadom.  

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr584977968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása