Zenóbia

Zenóbia

Kuss, én így szoktam leszállni!

Bejegyzés alcíme...

2012. augusztus 13. - Zenóbia

Nem túl igazságos ez, hogy gyerekként esel-kelsz, tele vagy kék-zöld foltokkal, meg plezúrral, mert elvágódsz a biciklivel, meg futkározol, mert adj király katonát játszol és megbotlasz a fűben egy buckán és elesel és lejön a bőröd, és akkor mondjuk nem kapsz katonát, de kapsz anyukádtól puszit rá, és senki nem gondolja, legkevésbé te magad, hogy akkor most béna vagy és ügyetlen és életre képtelen. De amikor felnőtt fejjel esel el, akkor mindenki felszisszen, a jobb szívűek segítenek felállni, hiszen neked már kell, mert nem hat éves vagy, akinek csak annyit mondanak, hogy ugyan már kis buksi kelj fel, semmi baj, látod, nem is fáj. Megkérdezik hogy vagy, eltört-e a bokád, szólnak, hogy kiszakadt a harisnyád, leporolgatnak, aztán utadra engednek. A rosszabb szívűek, vagy inkább a realisták meg simán tovább mennek, mert nyilvánvalóan be vagy baszva, vagy csak szimplán béna vagy, a bénákat meg úgyis fel kellene, hogy falják az oroszlánok. Így aztán az első gondolatom az volt, mikor a motorról leszállva nem annyira szálltam, hanem úgy estem le róla a betonra mint egy teli zsák krumpli, hogy te jó ég, remélem nem láttak meg a szomszédok, mert azt fogják hinni, hogy betéptem. A második az, hogy de ciki, nem elég, hogy minden ajtófélfának nekimegyek, meg az összes bútornak ami a lakásban van, emiatt folyton kék-zöld vagyok, amit az Iván egyelőre még aranyosnak talál, most még a rohadt motorról is lezuhanok. Csak ezután jött, hogy jé, lejött a kezemről a bőr, meg hogy jé, a szemüvegemet épp taposom bele a betonba, lehet nem tesz jót neki. Nem is tett jót, szétkarcolta a beton az üveget, így most a régiben járok, még jó, hogy van vagy négy kishibás szemüvegem. Csak ez most máshol nyomja az orrom, remek. A rosszabb szívű olvasóim nyilván tudják, hogy bármit is mondok, úgyis azért estem le, mert betéptem, így nekik nem muszáj elolvasni a magyarázkodást, de azért a többieknek elmesélem, hogyan is volt ez, mert biztosan égtek a kíváncsiságtól. 

Az történt, hogy kitaláltuk este hétkor, hogy mekkora ötlet felmenni Dobogókőre motorral, hiszen épp ráérünk. Csak azt nem vettük figyelembe, hogy 17 fokra hűlt a levegő, és ehhez fel kéne öltözni rendesen, nem úgy, mintha harminc fokban mennénk motorozni, de hát augusztus van, meg nyár, sallalala. Mire hazaértünk, olyan szinten nem éreztem a végtagjaimat, hogy még órák múlva is jéghideg volt mindenem. Így aztán amikor én úgy gondoltam, hogy felemelem a lábam és leszállok a motorról, azt a lábam nem úgy gondolta, mert épp nem volt ott velem. Az nyilván nem tesz jót a hő érzékelésemnek, hogy negyvenes pulzussal élek, sokkal de sokkal hamarabb és sokkal de sokkal jobban fázom a normális embereknél. Hát így. Felnőtt fejjel elesni nem vicces. Olyan esendőnek érzi tőle magát az ember, mert hogy hát tényleg. Sosem tudtam a saját bénaságomon röhögni, de valahogy azt sem hiszem el, hogy aki saját magán röhög, az őszintén röhög. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr914709647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása