Zenóbia

Zenóbia

Lilla vendégposztja - Kókuszkrémes tekercs

2012. január 10. - Zenóbia

Kókuszkrémes tekercs

Hozzávalók a piskótához (a szokásos Lilla féle):

- 4 tojás

- 4 ek rétesliszt

- 4 ek xilit

- 2 ek kakaópor

- 2 ek víz

A tojásfehérjét habosra verni, ebbe megy a xilit, utána a sárgája, majd a vízzel kikevert kakaópor (én spóroltam, és mindent csak úgy hozzáöntöttem), majd apránként a rétesliszt. Ezt a masszát sütőpapírral bélelt tepsibe raktam, és 180 fokon 10 perc alatt kisütöttem. Utána nedves konyharuhába tekertem.

Kókuszkrém hozzávalók:

- 2 dl víz

- 2 dl tej

- 5 ek kókuszreszelék

- 2 ek xilit

- 2 ek sima liszt

- 2 ek update liszt

Ezeket turmixgépben kikevertem, majd feltettem főni és addig főztem, amíg jól be nem sűrűsödött. Én pluszban tettem bele egy kis agave szirupot is, mert nem találtam elég édesnek.

Amikor a piskótatészta kihűlt, kitekertem és megkentem a kókuszkrémmel. Ami egyébként túl sok lett, így a tekercs tetejére is jutott.

Csokikrém:

Vajat olvasztottam, ebbe raktam 2 tk kakaóport, meg egy kis agave szirupot, kis víz, összerottyant, majd a tekercs tetejére csurgattam. Hűtőbe tettem 2-3 órára.

Csokikrémből lehetett volna több is, úgy még jobb lett volna, de azért így is megettük. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr453498935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása