Zenóbia

Zenóbia

Könyvekésén

2011. október 21. - Zenóbia

A sütemény-fanatizmusomon kívül rendelkezem még ugye az olvasás-fanatizmussal, mindig is megvolt rá a koncepcióm, hogy hogyan érjem el, hogy nehogy egy percig is a külvilágra kelljen figyelnem. Mindig két könyvet viszek magammal mindenhova, mert mi van, ha egyszer csak lehetőségem támad valami véletlen okból kifolyólag pár órát egyhuzamban olvasni, sosem lehet tudni, és akkor az egyik elfogy, és nincs nálam másik, ez nem történhet meg, a gondolattól is kiver a víz. Mondjuk kiürítik a várost az óriási aligátor meg az óriási piton támadása miatt, de nem férek fel csak a hatodik buszra, addig ki kell tölteni valamivel az időt. Tehát a két könyv megvan, az alkalom is megvan (nem, ez most nem a piton meg az aligátor, de lehetett volna az is), el is fogyott az egyik, de mivel most ez egy sorozat, ezért nem mindegy, hogy milyen a sorrend. Három oldal után ki is derült, hogy ez nem a következő, rosszat hoztam magammal, jöhet a víz.

Azt ne gondoljátok, hogy könyv nélkül maradtam, mert ilyenkor az van, hogy körülnézek a fiókban, és ha van ott olyan amit még nem olvastam, vagy nem elégszer, akkor meg vagyok mentve. Ha nincs, és van pénzem, akkor veszek egyet valahol. Este aztán a megmentő könyvet próbáltam elővenni a buszon, ebből következtethet az okosabbja az anyagi helyzetemre is, de a köcsög sofőr nem fűtött, én meg nagyon fáztam, tehát képtelen voltam előhúzni a kezeimet a pulóver mélyéről, így évek óta először a tájat (este tízkor esőben) néztem, és az embereket a buszon, egészen új élmény volt, de ennyit azért nem akarok gondolkodni, mert arra elég a reggeli tíz perc sétám befelé a Moszkváról.

Sokáig szerettem volna könyvtáros is lenni, de aztán rájöttem, hogy nem lenne jó, mert ezzel is úgy vagyok mint a turival, azokat a betűket én akarom először látni, nem tehetek róla, ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr773319301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása