Zenóbia

Zenóbia

Terror Háza után nyaralunk

2011. augusztus 01. - Zenóbia

Még az igazi nyaralás megkezdése előtt csináltunk egy legvidámabb törpöknek való programot, úgy mint látogatás a Terror Házába. Nyitáskor már voltam egyszer, de akkor semmit sem lehetett rendesen megnézni, most viszont igen. Amit nem nagyon értettünk, azok az átlag tizenhat éves turista csoportok, illetve azok a turisták, akik órákig nézték a kizárólag magyarul beszélő filmet a traktoros lányokról, amihez kivételesen felirat sem volt. Miért?  

Azóta megkezdődött az igazi nyaralás, Balatonnal meg minden, és az idő is megjavulni látszik a kedvünkért. Az elmebeteg német nyaralókkal ma már tele volt a strand, fürödtek meg minden, mi magyarok meg a partról pulóverben kreténeztünk. Azzal a tanulsággal is gazdagodtam ma, hogy úgy tűnik képtelen vagyok feladni a török stílusú nadrág iránti vonzalmamat, ami másokon nagyon jól áll, rajtam viszont katasztrófa, ennek ellenére rendületlenül próbálgatom őket. Ma sem jártam sikerrel. Az Iván arckifejezéseiről viszont már regényt lehetne írni, ahányszor meglát rajtam egyet. 

A panzió ahol lakunk klassz, pedig féltem tőle, hogy baj lesz, de nincs. Abszolút hozza az ár-érték arányt, amit elvártunk. Sőt, még egy kicsit többet is, hiszen van Animal Planet, ami otthon nincs, de mindig vágytam rá. Mondtam is az Ivánnak, hogy ha szar idő lesz mégiscsak egyik nap, akkor maradjunk egész nap ágyban, és nézzünk reggeltől estig Animal Planetet. Most éppen gyilkos krokodilok vannak rajta, imádom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr663118211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása