Zenóbia

Zenóbia

Hejj rigó-rigó

2011. június 22. - Zenóbia

Úgy látszik van valami a kertünkben, ami vonzza a madarakat, lassan kéne venni egy madár határozót vagy valami. Még a szomszéd tizenhat darab macskája sem riasztja el őket. Így aztán tegnap egy kicsike fekete rigónk lett a téglarakáson, akit okosan felismertünk határozó nélkül is. Ücsörgött elmélyülten, felborzolt tollakkal, úgy nézett ki mint egy fekete szőrgombóc csőrrel. Repülni még nem tudott, így apu megetette gilisztákkal meg körtével, rigónk örült, de nem mozdult. Az este közeledtével kezdtünk aggódni (mármint én kezdtem aggódni), hogy mi lesz a kisrigóval ha a szomszéd macskák elindulnak éjszakai portyázásukra, és amellett, hogy szokás szerint összejárkálják illetve leszarják az autónkat, rigót is akarnak enni. Az nem tűnt kivitelezhetőnek, hogy feltűnésmentesen lelőjük az összeset, és senki nem akarta vállalni az éjszakai őrséget a téglarakás mellett. Nem is értem. Este tízkor úgy döntöttünk, hogy szegény nyilván szomjas is a gilisztákra, vigyünk neki vizet. Apu elindult a vízzel, majd visszajött és közölte, hogy rigónk meglépett a téglákról, biztosan elmenekített az anyja. Persze én egyből a macskákra gyanakodtam, de megnyugtatott, hogy neeeem, mert nem voltak tollak a küzdés jeléül. Ekkor jutott eszembe, hogy amikor kicsi voltam, és apunak kellett a pókokat kimenteni a szobámból, akkor az úgy történt, hogy fogta a tollseprűt, azzal leszedte a plafonról, majd ellavírozott vele a wc-ig, ahol is lehúzásra került az állat. Mindig rettegtem, hogy út közben elejti a pókot, és egyszer megtörtént aminek meg kellett, mert mikor jött jelenteni, hogy ok kinyírta, akkor rádöbbentettem, hogy tuti nem igaz, mert nem húzta le a wc-t, szóval nyilvánvalóan elhagyta a rohadt pókot valahol, aki már dzsal is visszafele hozzám. Ez volt az első gondolatom a rigónál, hogy akkor most nem ellenőrzöm, hogy tényleg nincsenek tollak, hanem szépen elhiszem, hogy a kisrigó biztonságban lapul valahol az anyukája szerető ölelésében. Nők! Ne mutogassatok nőknek szegény elárvult kismadarakat, hogy milyen aranyosak, mert aztán meg kell őket mentenetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr853005263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása