Zenóbia

Zenóbia

Szurkolás

2011. január 31. - Zenóbia

Az égieknek van valami problémája a Kornélia meg az én kapcsolatommal, lehet, hogy valami ősi titok fog kiderülni, ha végre találkozunk, mert folyamatosan akadályokat görgetnek elénk. Először az Iván lett beteg, aztán megint az Iván, és aztán megint az Iván, mire ő meggyógyult végre, a Kornélia mondta be az unalmast, ma meg röhögve vettem fel a telefont, hogy na ne mond már, hogy megint beteg vagy, és holnap sem találkozunk. Aztán a röhögés elmúlt, mert most meg a gyerek beteg, kórházzal meg minden, ami azért egy három hónaposnál nem annyira vicces. Ilyenkor gondolja azt az ember lánya, hogy tulajdonképpen egész jól elvagyok én úgy, hogy a legnagyobb problémám ma reggel is az volt, hogy nyakig húzott harisnyában kezdek töltött zoknira hasonlítani, meg hogy tegnap úgy feküdtem le, hogy de jó lesz nekünk mindjárt az Ivánnal, aztán hogy jó lett-e ki tudja, mert én két perc múlva aludtam, mint akinek muszáj. Szóval inkább drukkoljunk, hogy mehessenek haza biztonságban, minél hamarabb! 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr932627532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása