Zenóbia

Zenóbia

Beoltódva

2011. január 20. - Zenóbia

Ma már kaptam oltást, nincs áram a munkahelyemen - de azért itt vagyok, hová is lehetne ezt még fokozni, kérdem én. De nem gondolom komolyan ezt a kérdést, mielőtt még bárki is azt hinné odafent. Nem jár az embernek szuri után valami fagyi vagy nyalóka vagy mittudomén? Vagy az csak a gyerekeknek van? Nem igazság, még jó, hogy előrelátóan hoztam magamnak egy kinder tejszeletet.

Tegnap újfajta tornát próbáltam beilleszteni az életembe, hogy ne mindig csak ugyanazt a három izmot használjam, hanem mozgósítsuk a többieket is. A többiek eleinte csak tiltakoztak, aztán sztrájkba kezdtek, így a végére eléggé röhögtem kínomban, pedig ez nem annyira röhejes, mint inkább siralmas, de ott még nem tartok. Úgy tervezem, hogy február végére már simán meg tudok csinálni majd akár ötven darab guggolást is anélkül, hogy a lábam megállíthatatlan remegésbe kezdjen. Ilyen magasztos célok vannak az életemben.

Behoztam Apu elemlámpáját, így most a fél társaság azzal jár pisilni, lévén ugye tök sötét van a wc-ben is. Kicsit aggódom, hogy valaki végül csak beleejti majd, de akkor elbujdosom és nem megyek haza többé, mert nekünk nőknek ez csak egy elemlámpa, de apunak ez az elemlámpák ferrarija, van benne beépített vízmérték és csavarhúzókészlet is. Valamit szét kéne csavarozni, ha már így elvagyunk itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr812599621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása