Zenóbia

Zenóbia

A söraborasöraborapálinka

2010. október 23. - Zenóbia

Asszem be kéne rúgni. De jelen esetben ezt csak egyedül tudnám megtenni, a beteg férjem mellett, az  meg hogy nézne már ki. Amúgy teljesen ki vagyok akadva, mert mióta hozzámentem, nem iszik. A pap pedig nem ezt mondta, ő azt mondta, hogy ha el akarok válni egyházilag, akkor mondhatom, hogy de hát mikor megismerkedtünk ez itt teljesen absztinens volt, aztán mióta elvett, egyfolytában részegen jön haza a kocsmából, és itthon meg csak folytatja tovább, aztán a gyerekkel futunk az utcára, mert kerget a nagykéssel. De nem, ehelyett nem kerget semmiféle nagykéssel, mondjuk gyerek sincs, de az mindegy, viszont nem iszik egyáltalán semmit sem. Pedig az esküvő előtt bezzeg egy hét alatt minimum három üveg bor elfogyott, mert ücsörögtünk, iszogattunk, dumálgattunk. Most meg? Akármilyen reménykedő szemekkel kérdezgetem este, hogy na, egy pohár bort? Csak egy fintort kapok válaszul, és ha sörrel kínálom, az meg nyári ital neki. Hát férj az ilyen?!

A vége az lesz, hogy kezemben egy üveg borral, másik kezemben meg egy sodrófával kergetem majd az utcán, meg üvöltözöm is majd hozzá.

Ja, és ezt sütöttem tegnap. Szerintem klassz lett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr242393946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

isolde 2010.11.06. 18:40:41

Teljesen együttérzek veled, az enyém is pontosan ugyanezt csinálja.

isolde 2010.11.06. 18:44:27

Teljesen együttérzek, a férjem ugyanezt csinálja.

Zenóbia 2010.11.07. 18:44:40

@isolde: De jó, köszi! :) ugye, hogy tiszta átverés.
süti beállítások módosítása