Zenóbia

Zenóbia

Hiszti 2

2010. szeptember 22. - Zenóbia

Ráadásul őszi-téli ruhatáram sincs egyáltalán, mert már tavaly sem vettem semmit mert depressziós voltam a hidegtől, és úgy vészeltem át, hogy úgyis mindegy hogy nézek ki, mert hideg van és tél és hideg meg tél. Idén ezt már nem bírom, ezért muszáj vennem dolgokat, már össze is írtam, hogy mik a számomra nélkülözhetetlen és remélhetőleg időt álló darabok, hogy jövő télen már ne innen induljak megint. El is határoztam tegnap, hogy kezdetnek lecserélem a szutyadék tornacipőmet egy kevésbé szakadtra és piszkosra, aztán a deichmann helyett valahogy a teljesen más irányban levő alexandrába mentem be célirányosan, és kettő darab könyvvel távoztam, mert egyszerűen képtelen voltam ott hagyni bármelyiket is, pedig megpróbáltam. Ma újra megkísérlem a deichmannt, legyen már valami értelme, hogy felkeltem reggel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr522314184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása