Zenóbia

Forddal nyaralnék én

2010. július 05. - Zenóbia

Nem, itt most nem Harrison Fordot kell ezalatt érteni, bár engem ismerve kb. pont ugyanannyira rajongok Harrison Fordért, mint bármilyen Ford autóért. Na de, fenn áll az esélye annak, hogy ha mégis megnyerném a játékot, akkor az utazás során annyira beleszeretnék a Fordba mint autómárkába, hogy azonnal vennék egy-két autót tőlük, mihelyst nyernék a lottón. Azért ez szerintem igen csábítóan hangzik. Számomra pedig az hangzik eléggé csábítóan, hogy az Iván mennyire boldog ha vezethet bármilyen autót, főleg ha annak tele a tankja, és ráadásul nyaralni visz minket. Tételezzük fel, hogy visz:

Azt hiszem elvinnénk magunkkal a Kornéliát is meg a férjét, főleg hogy a Kornélia valójában 2in1, és ezért jól átvágnánk mindenkit, mert a négy főre szóló nyereményt mégis csak öten hasznosítanánk. A wellnesst jól kihasználnánk, bár hogy a vizitornán melyikünk venne részt, az rejtély. Esetleg ha azért külön fizetnek. Én még akkor sem. Mi az Ivánnal kb. úgy nyaralunk, hogy délben kelünk, hajnali kettőkor fekszünk. Abban az időben amikor ébren vagyunk, eszünk és fekszünk a parton, feltéve ha van part. Amikor már nagyon meg akarunk mozdulni, akkor elsétálunk a legközelebbi helyig, ahol adnak bort, és ott leülünk, mert már nagyon elfáradtunk, míg odaértünk. Velünk ellentétben Kornéliáék nem bírnak megülni a seggükön, ezért mégis kihasználásra kerülne az adott gépjármű, és másznánk vele hegyet meg minden, mert ilyen terepjáró szerűnek tűnik kicsit, szóval gondolom azért árkot nem ugratnánk vele, de valami kis dombot azért előirányoznánk némi hepe-hupával.

Na, most utána jártam ennek az autónak jó alaposan. Megnéztem róla öt képet, és elolvastam a Totalcar értékelését. Ezekből megállapítottam, hogy az autó szép. Pirosban még szebb. Megtudtam azt is, hogy iszonyúan környezetvédő autó, ami nekünk is nagyon fontos, mert gyűjtjük szelektíven a palackokat, és csak ritkán dobjuk ki őket kupakkal együtt. Sőt, tegnap azon is elgondolkodtunk az Ivánnal, hogy látván a tévében azt a férfi dezodor reklámot, aminek az a jelmondata, hogy 48 órán keresztül hat, hogy az igazán elvetemült környezetvédők biztosan ezt használják, mert a mai vízhiányos világban azért ez sokat számít, hogy elég csak három naponta fürdeni.

A nyaraláshoz visszatérve, nekünk kb. mindent magában foglal az álomnyaraláshoz egy wellness hétvége a barátainkkal, mivel lehet közben feküdni, enni, inni, fürdeni, beszélgetni, és kirándulni is kicsit. Azt is megtudtam, hogy a sárba is belemehetünk az autóval nyugodtan, csak ne legyen túl mély azért az a sár. A mostani időjárási viszonyok között pedig simán előfordulhat, hogy föld - és sár csuszamlásokon keresztül vezetne veszélyes, kalandokkal teli utunk az áhított célig. (lehet, mégis magunkkal kéne vinni Harrison Fordot is) Ami pedig a lehető legnagyobb öröm számomra, hogy az autó nem repülő. Következésképp jó esetben nem zuhan le sehonnan, és ha akarok bármikor kiszállhatok anélkül, hogy ezzel bosszúságot okoznék a többi 263 embernek. Azért ez egy nagy előny.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.