Zenóbia

Zenóbia

Affene

2010. június 29. - Zenóbia

Mennyi esélyed van meggyőzni valakit arról, hogy nem vagy antiszociális öreg vén luvnya, ha egyrészt olvasta az előző blogbejegyzésedet, amiben kifejtetted, hogy mennyire antiszociális öreg vén luvnya vagy, másrészt pedig iszonyú szájhúzásba kezdtél arra a gondolatra, hogy a következő teljesen szabad hétvégéd csak egy hónap múlva legyen. Hmmm? A tipp jó lesz: semennyi.

Szóval miután hazajöttem, tornáztam, kivasaltam nyolcszáz inget meg pólót, és kinyilvánítottam, hogy nem akarom a tornával feszesre gyúrt seggemet kimozdítani a következő egy évben itthonról, de azért a legjobb társaság vagyok a földön, most elmegyek aludni. Hátha holnap reggel más lesz a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr982119584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása