Zenóbia

Zenóbia

Szülinap, meghívó meg angol tinik

2010. június 04. - Zenóbia

Nem volt rossz ez a szülinap, igazán nem volt rossz. Az ünnepi vacsiból ugyan nem ettem egy falatot sem, mert az ebéddel elcsaptam a gyomrom, de a skót krémesből muszáj volt ennem, mert az a kedvencem, és meglepetésből lett sütve direkt nekem. Kaptam is ám már mindenféle jó kis ajándékokat, például nagyon szépen csillogó gömböc formájú fülbevalót, amiből kiderült, hogy az Iván figyel arra amit mondok, meg az is, hogy van neki ízlése az ékszerek terén, hál istennek. Kaptam hello kittyt szőrből, tegnap egész nap vele játszottam, van neki sapija is, amit ha felhúz, akkor maci lesz belőle. Farsangi hello kitty.

Este nagyjából három szót beszélgettünk Ivánnal, mert annyira sokat dolgozik, hogy iszonyú későn ér haza minden nap, és mire hazaér már elfogynak a szavai. Tegnap én sem voltam túl beszédes, mert belemerültem a meghívó hajtogatásba meg összefűzésbe. Rájöttem, hogy ha már nem lehetek kekszdobozoló szakmunkás, akkor meghívó hajtogató szakmunkás akarok lenni. Annyira szívesen csinálnám ezt minden áldott nap, maximum annyi változatosságot igényelnék bele, hogy a meghívók változhatnának néha. De ez, hogy a perforálás mentén tépkedek, aztán összerakom szépen, és lesz belőle meghívó, ez a nekem való munka. Közben lehetne zenét hallgatni, elmorfondíroznék mindenféléken, és csak néha igényelném, hogy valaki hozzám szóljon. Kérem, ha valakinek szüksége van meghívó hajtogató emberre, keressen bizalommal.

Aztán még tévét is néztünk, pontosabban egy darabig azt hittem, hogy nézzük, de aztán mégsem. Akkor jöttem rá, hogy mégsem, amikor elkezdtek arról beszélni, hogy a csajnak a kisajkaira vonatkozó panaszai miből állnak, és mennyire váladékozik, és hogy ez csak a pisilésnél fáj-e neki, vagy kakilnia is kellemetlen-e. (naná, hogy life network) Itt elkezdtem meredten nézni Ivánt, és megkérdeztem tőle, amit egy nő sem kérdezhet meg büntetlenül a pasijától, hogy mégis mire gondol most. Arra gondolt, hogy mennyire fáj a lába, mert elzsibbadt a babzsákfotelben, és emiatt nem tud felállni, meg arra, hogy milyen munkákat milyen sorrendben kell megcsinálna majd ma. Így kiderült, hogy csak én nézem premier plánban a hüvelygombás angol tinédzsereket, be is fejeztem gyorsan, egyedül nem túl izgi szörnyülködni.  

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr462055342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása