Zenóbia

Zenóbia

alkonyat

2010. február 20. - Zenóbia

Kihasználtuk anyuval hogy Iván isiben okosodik,(biztos távolságban holmi romantikus filmektől) és megnéztük a twilight-ot.

Az első egy órában egyszerűen semmi másra nem tudtam koncentrálni, csak hogy a lánynak folyamatosan nyitva volt a szája, Anyu szerint azért mert meg volt lepve. Aztán a végére hazudnék ha azt mondanám, hogy nem jött át a hangulata, mert átjött. (Ebben szerintem sokat segített az, hogy odakint iszonyú szélvihar volt, és szakadt az eső. )

Igaz, hogy a hangulatnak semmi köze nem volt a vámpírokhoz, de a most lettem szerelmes, és emiatt folyamatosan görcsben van a gyomrom érzés az megvolt. Szóval ez egy romantikusan mélabús film volt nekem, de annak nem volt rossz. A vámpírok nemtudom minek voltak benne. Viszont vannak kétségeim, hogy aki nem olvasta a könyvet, az kibírta-e végig.

A könyvnél is így volt mondjuk, hogy az első résznél még annyira nem értettem a tömegek rajongását, de a másodiknál már kezdtem.

Most meg nemsokára hazaér Iván, szerintem nagyon fáradt lesz, úgyhogy adok neki enni, mert ilyen kedves lány vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr441776431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása