Zenóbia

Zenóbia

100 LIKE - JÁTÉK!

Bejegyzés alcíme...

2013. november 27. - Zenóbia

Mennyire jó fejek vagytok már, hogy ilyen hamar ilyen sokan like-oltatok, vagy csak ennyire szeretnétek sütit nyerni? Hmm. Bárhogy is, most itt a soha vissza nem térő lehetőség!

Írjátok meg kommentben ide, vagy a Facebookra, hogy melyik a három kedvenc kekszetek a blogról. Határidő: november 30. 24:00. Másnap kihúzom a csodakalapból a nyertest, aki micsoda meglepetés, az egyik kedvenc kekszéből kap egy méretes csomaggal. Frissíteni fogom ezt a posztot a nevével, illetve a Facebookon is szólok.

cookie.jpeg

És köszi, de tényleg!

Mai nyertesünk: Pető Anikó, egy egész csomag Egzotikus csókkal. Gratulálok! Írj nekem mailt ide:blog.zenobia@gmail.com, és lebeszéljük az átadást.

A többieknek vigasztalásul elárulom, hogy a 200 like-ot sem fogom szó nélkül hagyni.

Zenóbia a Facebookon.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr705657311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2013.11.27. 14:51:11

Nagyon szeretem ezeket a játékokat! Meg a kekszeket is, bár az én türelmem és a gömbölygetés sajnos nem illik össze :(

A kedvenceim:

1. szilveszteri sütemény: ezt egyszer muszáj lesz megsütnöm K-nak, de ha nyerek, ezt ellóghatom

2. meglepetés süti: a meglepetés miatt

3. banános keksz: mert csak :)

retinax 2013.11.27. 20:44:29

Hát én kérlek a kesuropogóst, a kávés kekszet meg a gesztenyés kacsintást gondolnám, de csak mert ez volt az utolsó három, különben meg mindegy, mert nyilván mind finom.

gattac 2013.11.27. 20:47:21

De úgy érted ránézésre kedvenc? Vagy csak az számít, amit már meg is sütöttem? Ha az nem számít, akkor:
1. mogyoróvajas nyalánkság (ezt magyarázni sem kell), illetve ha az Ischler-fánkod keksznek számít, akkor inkább ő számomra a nagy Ő, de ebben nem vagyok biztos. (mármint, hogy annak számít)
2. szilveszter sütemény, igen-igen, nálam is abszolút díjnyertes
3. diósrudacskák: csodásan néz ki, a Te macerás verziód sokkal gusztább mint az eredeti.

És ugye folytatod a sütis krimis sütéseket? Nagyon várom a Cappuccino korongot a 7. vagy 8. kötetből...

gattac 2013.11.27. 20:49:07

@retinax: gesztenyés kacsintás? az melyik, nem találom, és már a nevétől is csorog a nyálam... :-)

Zenóbia 2013.11.28. 12:43:32

@gattac: azért nem találod, mert olyan nincs :D valójában az cseresznyés kacsintás, de egyébként az én fantáziámat is megmozgatta, hogy hmm.. lehet, hogy kéne gesztenyés valamit csinálnom! :)

Zenóbia 2013.11.28. 12:44:29

@gattac: ránézésre is jó, persze :) az elvileg nem számít annak szerintem, de hajlandó vagyok, ha te nyersz, és kedvesen mosolyogsz rám! :)

Zenóbia 2013.11.28. 12:48:15

@gattac: ja, meg hogy Hannah, persze, folytatom, az ötödikkel már végeztem, csak még nincs fent minden belőle, na hazamegyek és megnézem azt a capuccino korongot. :)

zsucca 2013.11.28. 16:35:14

A múltkori (na, az se tegnap volt) játékról lemaradtam, így most már játszani fogok istenbizony :))

Kedvenc kekszek? Tuti, hogy egyre se mondanék nemet. De lássuk:

- Kávés keksz, mert ami édesség és még kávé is van benne, az csak jó lehet (a naptársütis kávétortádat már többször sütöttem :$)

-Dióska - hasonlóan megmagyarázhatatlan vonzalom és olyan cuki meg krémes és valószínűleg 28 darabot megennék belőle egyszerre.

-Marcipános keksz, mert nem engedjük hatalomra törni a MMSZ-t. Nincs létjogosultsága és pont.
:)

retinax 2013.12.01. 11:57:53

Bocsi, cseresznyés lesz az. De nekem jöhet gesztenyével is :D
süti beállítások módosítása