Zenóbia

Zenóbia

Nem való ez

Bejegyzés alcíme...

2012. november 12. - Zenóbia

az ilyen nőknek mint én, mármint az okostelefon, bár már csak azért megérte, mert az Iván nagyon jókat röhög rajtam. De most komolyan, hatvanháromezerötszáz darab alkalmazás van csak az ébresztőórára, hogyan legyek képes ebből kiválasztani azt amit direkt a Zenóbia nevű felhasználó lelkivilágához terveztek?! Mert hát egyértelműen azért van belőle hatvanháromezerötszáz, nem pedig csak kettő, mert valamelyik csak az enyém. Röpke két órán keresztül játszottam ezzel tegnap este, találtam hercegnőknek valót, nyilván letöltöttem, nagyon szép színes óra jelent meg a képernyőmön, benne percenként váltakozó hercegkisasszonyokkal, akiknek roppant kurvás nevük volt viszont. Zenóbia nem volt köztük, biztosan nem eléggé ribancos. Le is töröltem. Aztán szivárványosat is, mert tudjátok, hogy a ruhatáramon kívül imádom a giccset, akkor keljek már szivárványos villogásra legalább, vagy valami. A végén úgy tizenhárom kipróbálása és letörölgetése után visszatértem az elsőhöz, ami képes volt arra, hogy megjelenítse a kis ikonban a másnapi ébresztés időpontját is, hogy ne kelljen mindig ellenőriznem magamat, hogy tutira a megfelelő időre állítottam-e be, nem vagyok mániákus egyébként, á, dehogy. Az Iván szerint ez mazochizmus, mert ki a fene akarja folyton azt látni a telefonjára pillantva, hogy másnap ötkor kel, hát én. És ez még csak az ébresztő program. Értitek már?

Ráadásul azt sem tudom, mire van szükségem, a rettenetes mennyiségű alkalmazásból nyilván nem élhetek mondjuk a Tesco bevásárlóprogramja, meg a hópihés karácsonyi háttérkép nélkül, na de a többiről azt sem tudom, hogy mik azok. Úgyhogy ezúton kérem, hogy írjátok meg kommentben, hogy ti melyik nélkül nem tudnátok élni egyáltalán, és akkor majd hátha kiderül, hogy jé, e nélkül én sem. Mert helyem az van, hadd játsszak már a lehetőségekkel.  

Kaland az élet egy ilyennel, egy ilyen után, azt azért választottam mert lila, meg mert lehajthatós és az menő, ezt meg most azért mert szögletes és az jobban tetszik mint az ovális formájúak, meg mert akciós volt, meg az Iván szerint ez fasza, meg amúgy pirosat akartam, de az nem volt. Névnapi ajándék, nem ma van, nem tegnap volt, nem is holnap lesz, de egy hónapon belül van a dátum, most aztán jól felcsigáztalak benneteket mi? Nem, nem Edmond.

Szóval eddig írtam három darab sms-t, közben nyolvanszor kiléptem meg félrenyomtam és anyáztam rendesen, az Iván meg nevetgélt. Telefonáltam úgy, hogy véletlenül közben kihangosítottam, ezt még tetéztem azzal, hogy a fülemmel nyomkodtam folyamatosan a kilences gombot, ami miatt végig pittyegett, így lehet jókat dumálni. Nem, nem vagyok teljesen kretén azért, menni fog a dolog, csak idő kérdése. Úgy egy-két év. De nem csüggedek.   

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr364903253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panka 2012.11.12. 16:04:35

Menstruációs naptár. MyDays néven fut, és jelölhető, hogy mikor szexelt az ember, és azt is kiszámolja, hogy mikor ovulál, jó lesz vigyázni. És persze szól, hogy nem érdemes tovább halogatni a tamponvásárlást. Nélkülözhetetlen.
A tükör alkalmazás viszont akkora kamu, mint ide Lacháza, sima képernyő tükröződés, próbáltál már abban sminket igazítani?

Zenóbia 2012.11.12. 20:11:31

@panka: Hűű, köszi. :) a menstruációs naptár nélkül könnyen lehet, hogy eztán már én sem tudok létezni, mindjárt neki is futok a letöltésnek. :) Nem mondod, hogy tükröt is lehet, beszarás. De akkor asszem azt kihagyom a beszámolód alapján:D

zsucca 2012.11.13. 07:40:19

Az elején én is töltögettem kiskutyafülét is, de rájöttem, hogy nem fér meg ki se használom - úgyhogy most a szociális platformok (Facebook, Twitter, Tumblr, 4square :D) meg futóprogram (RunKeeper) - ennek ösztönöznie kéne... :D
Illetve tettem rá szebb témát (GoLauncher - lehet válogatni rendesen), mert nekem csúnya volt az alapértelmezett..
Ja, igen 3G Watchdog, figyeli a internethasználatodat, ügyes kutya :D
Ha kompatibilis lenne, tennék rá Instagramot, de ahhoz buta a szegény szoftverem (xperia mini pro, a régebbi :D)
Ami meg nekem nincs (kicsi hozzá a képernyő), de a családban más okostelefonon megtalálható az a sztenderd Angry Birds (ebből a Rio a legviccesebb), Fruit Ninja (gyümiket szamurájkarddal szétvagdosós), Wonderputt (ez elég giccses és nem túl nehéz :D), Water? (kiskrokodilnak fürdővíz kell!) :D

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.11.13. 11:05:26

en is most valtottam telefont, de nekem a hasznalhatatlan n8 utan az i5 megvaltas, mar egy hete euforikusan vigyorgok a vilagra, es jelenleg a legfontosabb alkalmazas a zseblampa, mert 2 hete kiegett a mosokonyhaban a neoncso, es a landlord b*szik kicserelni, igy kenytelen vagyok a telefonommal bevilagitani a pincet :D

Zenóbia 2012.11.13. 19:57:55

@lilacitrom: köszönöm az ötleteket :) watchdogom már van, mert az Iván szerint is ügyes kutya :), a fruit ninját ismerem az övéről, és most hogy írtad az tényleg kell nekem is, mert az tök jó agyölő játék. :) a krokót is megnézem :)

Zenóbia 2012.11.13. 20:00:08

@ajmfebulosz: Háh, az volt az első ami lett rajta kb, na jó az ébresztőóra után, mert az Ivánén is imádtam nyomkodni a villanykörtét, és örültem neki, hogy jé, világít, jé, most meg nem. kis dolgokkal örömöt lehet nekem szerezni, ebből is látszik :D
sötét mosókonyha, erről most ilyen rossz régi krimik jutottak eszembe :D

panka 2012.11.13. 22:29:34

@lilacitrom: Ja, a runkeepert én is szeretem, egyszerű, de pont tudja, amit kell. Bár volt már olyan, hogy a háztól egy kilométerre talált meg először a GPS, mert közölte, hogy felettem pont ritkásan vannak a műholdak :D.
süti beállítások módosítása