Zenóbia

Zenóbia

Amerika kapitány

2011. augusztus 16. - Zenóbia

Amerika kapitány nem fárasztotta le az agyamat sajnos, mert kurva unalmas volt, így simán tudtam gondolkodni közben minden máson. Csak azért nem aludtam el, mert reménykedtem, hogy a számomra egyetlen értékelhető szál, nyilván a romantikus mi más, majd a végére szolgál legalább egy jó jelenettel. Még ezt is elbaszták, ami még fel is idegesített, mert ha ezt tudom, akkor a felétől már simán aludtam volna. Áh. A 3D-nek meg az égadta világon semmi értelme nem volt, semmi látványossal nem tudtak szolgálni, ennél még a föld-csata-los angeles-invázió-bumm-bumm is jobb volt. 

Hogy legyen jó pillanata is az estének, előtte ettem (kérem, hogy akik úgy tudják, hogy fogyókúrázom, ezt a részt most ugorják át) a mekiben málnás álompitét, ami nagyon durván finom szerintem. Az kicsit mondjuk szürreális élmény volt, hogy evés közben képtelen voltam másra gondolni, mint a Sorvadj el - ből arra a bizonyos pitére a végén. 

Most meg indulok a lábdokihoz kontrollra, remélhetőleg nem kell ott ülnöm este tízig megint, de felkészülten indulok hideg élelemmel meg két könyvvel.  

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr703157355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása