Zenóbia

Zenóbia

Fogászok

2011. június 17. - Zenóbia

Visszatérve a szokásos sekélyes témáimhoz, a hajam befestve, herpesz elmúlt, és a fogkőtől is megszabadultam. Tartottam tőle, mert a nő aki az elmúlt egy évben csinálta, a múltkor elbúcsúzott, de megnyugtatott, hogy az utódja is lesz olyan jó mint ő. Voltak kétségeim, nem hiába. Eleve ott kezdődött, hogy teljesen hanyatt fektetett a székben, amitől a megszokottnál gyorsabb ütemben folyt a nyálam minden terelés ellenére a torkomba, szóval nyelni kellett, nyelni meg nyelni. A nő vagy fáradt volt, vagy ilyen a stílusa, de az ínyemben többször járt a hegyes végű szarral mint kellett volna, és olyan erővel tépte a fogkövemet, hogy csillagokat láttam többször is. Pedig nem vagyok rossz alany, eddig zokszó nélkül tűrtem mindent, elég jól bírom a strapát. Most megfordult a fejemben a közepénél nagyjából, hogy erről ennyit, nekem a maradék fogkőre direkt szükségem van, hagyjuk ezt inkább itt abba. De aztán kibírtam, mert nem volt kedvem máshoz menni hirtelen, de a visszatérésemről ennyit. Személyesen nem volt pofám rákérdezni, hogy hová is ment az előző lány, így telefonon fogom elkövetni ezt a merényletet. Utálom, hogy új fogorvost kell keresnem, mert nehéz olyat találni, akihez  nem rettegve megy az ember, hanem vigyorogva, és eddig én így mentem ide. Ezek után meg már sehogy. A fájdalmakat lehetett volna csökkenteni mosolygással, kedves szóval, de az egy odavetett mondat, hogy tudom-e  hogy mozognak a fogaim, nem sokat segített, meg az sem, hogy a nyelvemet háromszor dugta le a saját torkomon, mert könyékig mászott bele a számba, amitől helyesen még öklendeztem is. Szóval nem, egy fogkő leszedésnek nem így kell kinéznie, én már csak tudom. És legközelebb nem is így fog kinézni.  

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr192991759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása