Zenóbia

Zenóbia

Vásárolós

2011. február 12. - Zenóbia

Lehet, hogy visszatért a régi Zenóbia, aki a fizetésével rögtön a táskaboltba ment, és egyszerre kettőt is vett néha. Amúgy egyáltalán nem így van, mert két napig csak nézelődtem és próbálgattam, és sokat-sokat gondolkodtam, hogy vajon tényleg meg-e akarom ezt venni, és tényleg kell-e ez nekem és tényleg ennyi pénzt ki akarok-e adni. Ez siralmas, nem akarom ezt, a régi gondtalan vásárló lány akarok lenni újra. De azért most kirúgtam a hámból rendesen, vettem a promodban egy farmert, erről évek óta álmodozom, és most megtettem, gondolom büszkék vagytok rám. Vettem még ezen kívül egy kék színű blúzt, vagány felgombolható ujjal, és megkötővel a derekán, meg egy aprómintás pasztellszínű kendőt a nyakamba, meg egy fülbevalót* ami ha beteszem a fülembe csilingel. Lehet majd hallani, ha jövök, mint amikor a tehenek kolompolnak. Csak kicsit csinosabb leszek azért, és kevésbé tehénszerű. Szürke dolgot egyáltalán nem vettem, eléggé meg is lepődött az Iván, de majd jövő hónapban.  

Közben a nagyi 88 éves lett, most, hogy jön a tavasz, a zsákos emberről áttért a bőrszödő zsidóra, most azt várja, mert majd jön és elviszi őt, mint minden évben. Utána jártam, és tényleg mondogattak régebben ilyesmit, hogy tavasszal a bőrszödő elviszi az öregeket, de szó sincs semmiféle zsidóról, lehet, hogy ez csak ilyen nagyi féle dolog, hogy még a halál is zsidó, pedig nem különösképpen rasszista egyébként, de viszont iszonyúan meg tudja fogni a pénzt. 

*ezeket már nem a promodban, mert még nem nyertünk a lottón, eléggé el is vagyok keseredve emiatt

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr202656795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása