Zenóbia

Zenóbia

édesélet sósan

2010. április 27. - Zenóbia

A malackarajon volt egy bejegyzés az édes-sós kapcsolatról, emiatt eszembe jutott, hogy leírom nekem mik a legbizarrabb, mások számára időnként egészen brutálisnak tűnő étkeim, amiket néha megkívánok. (meg még nem írtam ma elég hülyeséget úgy látszik)

A bármilyen hús bármilyen kompóttal az annyira alap, hogy nem is méltó említésre, kivéve a szilvakompót, mert a szilvát semmilyen formában sem szeretem. Bár még gyerekkoromban nagymamáéknál volt a kert végében apró szemű sárga szilva, amit szerettem, nemes egyszerűséggel fosóka szilvának hívták. Gondolom van rendes neve is, de én azt nem tudom.

Szóval sajtos tejfölös tészta jó sok kristálycukorral. Túrós csusza kristálycukorral, mert a cukros szalonna finom. Pogácsa mellé nutellát kanalazni. Mézes sajtos kifli, szigorúan valami sós sajttal. Néha nyers uborkát is eszek hozzá. Sült krumpli epres shake-be mártogatva. A jelenleg külföldre távozott barátnőt viszont lehet, még én sem múlom felül mert ő azt állítja, hogy evett már mustáros lekváros kenyeret önszántából. Aztán a sonka kaláccsal meg a mézes, diós satöbbis bundájú húsok, de ezek nem túl meglepőek szerintem. Mi a fenét fogok kívánni terhesen, de most tényleg? Csoki és chips egyszerre, káposztás tészta szintén cukorral.

Milyen bizarr kajákat esztek?

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr561956349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása