Zenóbia

Zenóbia

Egyszerű kókuszos

Bejegyzés alcíme...

2013. január 29. - Zenóbia

Hülyebiztos süti! Tényleg. Olyanoknak, akik épp rohadtul nem érnek rá, de ennek ellenére mégis sütit akarnak sütni, ez lesz a tökéletes választás, én mondom. A három darab anyósomnak szereztem ezzel örömet, mert épp egész nap pecsételtek és borítékoltak, ami mellé kijár valami süti, hogy ne hülyüljön meg az ember. Azt hiszem én lennék az egyetlen, aki nem hülyülne bele, szeretek pecsételni meg borítékolni. Előző életemben holt biztos, hogy futószalag mellett dolgoztam. Aki még mindig a három anyóson gondolkodik, és szarik a futószalagos történetre, annak elmondom, hogy nem azért van három, mert háromszor mentem férjhez bár nem sokon  múlt, hanem mert van egy, akinek van két barátnője, akiknek nincs saját menyük, így úgy döntöttek, hogy majd én. Egyelőre nem akarok emiatt a Dunába ugrani, viszont mindenféle sütikkel igyekszem őket elkápráztatni, hogy továbbra is azt higgyék, hogy én vagyok a világlegjobbmenye. Eddig jól megy. A süti mindenre megoldás.

egyszerukokuszos1.jpg

Egyszerű kókuszos

Hozzávalók:

- 20 dkg liszt

- 20 dkg porcukor

- 10 dkg kókuszreszelék

- 1 csomag sütőpor

- 1 doboz tejföl

- 1 doboz natúr joghurt, nálam 175 g

- 1 tojás

- 1 csomag vaníliás cukor

egyszerukokuszos2.jpg

A hozzávalókat kutyuljuk össze robotgéppel, tetszőleges sorrendben, oly mindegy. Három perc. A kiméréssel együtt. Közepes méretű, sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük a masszát. 180 fokra előmelegített sütőben fél óra, de dugjunk bele fogpiszkát.

Olvasszunk meg néhány maradék mikulást kis darabka margarinnal, borítsuk a tészta tetejére. Tádámm, süti kész, akik kapták örültek, mi kell még?  

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr795048926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retinax 2013.01.30. 21:45:33

Hát kérlek szépen, mostanában az a hobbim, hogy lépést tartok, online scrapbook tanfolyam, meg sütisütés, ahogy leblogolják.
Ez a süti valóban hülyebiztos, és tényleg három percig tart kikeverni. Na jó, nekünk tíz, mert a gyerek segített. Bár a csoki is igen szofisztikált lett a tetején, került bele kávétejszín meg vaníliás cukor is, mert ma különösen kreatív vagyok. Férj elégedett és boldog, azt hiszi, éjt nappallá téve sütit sütöttem neki :D

Zenóbia 2013.02.01. 09:39:12

@retinax: De jó, tökre örülök, hogy megsütötted! :) annak meg főleg, hogy a férj elégedett és boldog :) A scrapbookhoz minden tiszteletem, én már feladtam az ilyen irányú próbálkozásaimat, én vagyok az a nő, aki az adventi koszorút is boltban veszi, vagy szépen néz, hogy csináljon neki is a barátnője. :)

retinax 2013.02.01. 09:44:09

A scrapbook a nullkalóriás sütisütés :D

Zenóbia 2013.02.01. 10:06:54

@retinax: :D ne is mondd, néha elgondolkodom, hogy vajon tényleg ekkora mazochista vagyok-e? :)
süti beállítások módosítása