Zenóbia

Zenóbia

Hegyvidéki remete szelet

Bejegyzés alcíme...

2012. október 29. - Zenóbia

Szombat este készült a süti, mert már nagyon tikkeltem, úgyhogy munka után egyből de rögtön nekiálltam. Az Iván imádta, ezt onnan lehet tudni, hogy nem áll meg két darab után, hanem egy tepsi után akart volna megállni, ha hagytam volna, de akkor nem maradt volna a családnak, akik emiatt szomorúak lettek volna, amitől meg én is szomorú lettem volna, de mondjuk az Iván boldog-elégedett Iván lett volna. Szerinte a csokis réteg olyan rajta, mint az olyan gyári puding, ami ilyen hab állagú kicsit.

hegyvidékiremete3.jpg

Hannah Swensen féle Hegyvidéki remete szelet 2/7

Hozzávalók a tésztához, nálam ez másfeles adag 33x33-mas tepsihez:

- 225 g puhított vaj

- 105 g porcukor

- 1/4 tk só

- 300 g liszt

Gyúrjuk össze a hozzávalókat, célszerűen a lisztet adjuk hozzá utoljára. Nyújtsuk ki, tegyük kikent tepsibe, könnyű vele dolgozni. 180 fokra előmelegített sütőben süssük negyed órát, akkor vegyük ki, ez alatt megpirul szépen. A sütőt ne kapcsoljuk ki.

hegyvidékiremete2.jpg

Tetejére:

- 6 tojás

- 225 g olvasztott vaj

- 225 g kristálycukor

- 2 tk sütőpor

- 120 g liszt

- 200 g étcsokoládé

hegyvidékiremete1.jpg

Keverjük ki a tojásokat a cukorral és az olvasztott vajjal, majd adjuk hozzá a lisztet és a sütőport. A főz felett megolvasztott csokit csurgassuk bele és azzal is keverjük ki. A masszát öntsük a tésztára, terítse be szépen az egész tepsit. Süssük további 25 percig. Legközelebb én nem fogom ennyi ideig sütni, szerintem elég lett volna neki a negyed óra is, és több étcsokit is tennék bele, hogy még szaftosabb legyen a végeredmény, de így is nagyon finom volt. Mint lekvárbuzinak természetesen eszembe jutott az is, hogy meg lehetne kenni az omlós tésztát mielőtt ráöntjük a cuccot, de ezért az Iván megölne.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr354875048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.10.29. 17:34:02

Iván hogy bírja melletted tartani az alakját? :) én már gurulnék :)

Zenóbia 2012.10.29. 22:13:44

@PrettyWitch: Leginkább sehogy! :D azt mondta írjam meg nyugodtan, hogy már gurul :), de valójában nem is. Emberesedik! :)
süti beállítások módosítása