Zenóbia

Zenóbia

Lapozz tovább

2011. július 07. - Zenóbia

Ma én vagyok a legbátrabb királylány a földön, mert erőt merítvén abból, hogy sok tizenhat éves még szarabbul néz ki mint én harminc évesen, felvettem a rövid szoknyámat, mégsem bujdokolhatok egész nyáron bokáig érő zsákban. Ez van, a narancsbőr szörnye megtámadott és elért, megfeszített tornával próbálom visszaverni a támadást. Mindenki azt hazudja, hogy a következő két hónapban hiába tornázom mint egy eszeveszett, akkor sem fog látszani semmi, de én nem csüggedek, így majd jövő nyáron megjegyzik az emberek, hogy te nézd már, tavaly még hogy nézett ki, most meg csupa izom, azta. Ez lesz, és majd ámulva hajolnak közelebb a lábamhoz, én meg lenéző kacajjal lejtek tova. Addig is folyamatosan farmereket vásárolok magamnak, nem bírok leállni. A tegnapit nem lehetett ott hagyni, mert egy Mango farmer ötezerért ingyen van, és igaz, hogy ennél világosabbat szeretnék, de hátha majd olyat is leáraznak. Asszem hamarosan eljön a duggatni fogom a szatyrokat a férjem elől állapot. Pedig még egy fekete is kéne... khmm. A Kornélia biztatására bementünk a Tatuumba is, ahova magamtól sose, mert drága, de most ott is leárazás van. Ezért aztán vettem is egy parasztblúzt ötezerért, ami valójában tizenkétezer lett volna, de majd azt hazudom, hogy annyi volt, és aztán jön megint a lenéző kacaj meg az ellejtés. A méretezés kissé fura náluk, mert konkrétan két számmal kisebb jó rám, mint máshol, de ettől még nem hiszem azt, hogy kisebb is vagyok. Az Orsay apellál erre, mert ott egyik pillanatról a másikra lett minden 38-as méretből 36-os, amivel nyilván azt hiszik, hogy most jól becsaptak, és emiatt többet fogok náluk vásárolni, de hát nem vagyok hülye könyörgöm. A másik ilyen, amit még tavaly fedeztünk fel a Kornéliával menyecske ruha keresgélés közben, hogy az Art'z Modellnél vékonyít a tükör. Meg is kérdeztük az eladót, hogy hogy a fenébe csinálják, és megtudtuk a titkot. Annyi, hogy a tükröt meg kell dönteni kicsit hátrafelé. Otthon mégsem fogom alkalmazni, mert attól még tudnám, hogy valójában nem úgy nézek ki, és ott még nem tartok, hogy ennyire kétségbe legyek esve. Eddig ez a bejegyzés elég hp-s lett attól tartok, szerepel benne vagy négy féle bolt neve meg a narancsbőr, férfi olvasóim nyilván csak az első sorig jutottak, jól is tették.

Aki még mindig bírja, annak jár egy csoki. (plusz egy...hö) A Kornélia, aki egyébként úgy néz ki, mintha sosem szült volna, undorító, megjegyezte, hogy most biztos boldog vagyok, mert van mit olvasnom bőven. Itt felröhögtem, mert pont tegnap problémáztam, hogy baszki nincs könyvem, mert elfogyott az összes (megettem őket) amit szülinapra kaptam, mi lesz velem. Az Arany jegyzetfüzettel még nem végeztem, de ez tipikusan az a könyv, ami közben el kell olvasnom három olyat ami kikapcsol, így most megint elővettem az AZ-t, és minden szavától feláll a szőr a karomon, előbb-utóbb idézni fogok belőle néha, és majd azt hiszik, hogy meghülyültem.  

Estére aztán tényleg elért a mélypont, szomorú szemekkel mutogattam a lábam az Ivánnak, (nem a narancsbőr miatt, annyira hülye azért nem vagyok, hogy még én mutassam meg neki) hogy nézd meg, az érproblémám (igen, egy újabb megfejthetetlen betegség) miatt kijöttek ilyen seprű erek a lábszáramon, és bizonyos fényben rémisztően néz ki, és most mi lesz, itt vagyok harminc évesen, és előbb-utóbb biztosan behálózzák az egész lábamat, ami ettől egyik éjjel majd egyszer csak magától leesik, vagy gyanútlanul elhagyom séta közben. Az ilyen hangulataimra általában buksi simivel reagál, ami nekem nem elég, ezért ilyenkor elmondom neki, hogy mit kell mondani, és ő szépen szóról-szóra visszamondja, ettől megnyugszunk. - Nagyon szép vagy, nem fog leesni a lábad, nem is vagy narancsbőrös, de ha mégis leesne, fél lábbal is szeretni foglak, te kis hülye. -

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr393046388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása