Zenóbia

Zenóbia

Brownie csokis-meggyes szósszal

2014. október 09. - Zenóbia

Szeretem, amikor a dolgok pont jól adódnak össze, mint például, hogy Maniktól kaptam csokis-meggyes-rumos gasztroajándékot, és hogy hétfőn mentem a Lilláékhoz, aki nagyon szereti a csokis sütit, és pont volt otthon minden, ami csokis sütihez kell, és épp vasárnap is volt, én meg épp ráértem, miután kijózanodtam a szombat estéből, amikor is úgy beittak az asztal alá, mint a szar. Most akkor vagy többet kéne innom, vagy kevesebbet, még ezt nem döntöttem el. Viszont nahát, hová lett az antiszociális énem, néha azért hiányzik.Nem. 

meggyesbrownie3.jpg

Brownie csokis-meggyes szósszal

(innen az alap)

Hozzávalók:

- 225 g vaj

- 200 g étcsokoládé (nekem 65 %-os Tibi, ennél lejjebb ne add)

- 60 g kakaópor

- 5  tojás

- 250 g kristálycukor

- 100 g liszt

Gőz fölött olvaszd össze a vajat az étcsokival, ha elolvadt, keverd bele a kakaót, és tedd félre hűlni, míg felvered a tojásokat. A cukorral. Ha ez megvan, egész nyugodtan továbbra is géppel keverd hozzá a csokis cuccot, végül a lisztet, és borítsd sütőpapírral kibélelt tepsibe. Úgy kb. 20x30-as tepsihez jó ez a mennyiség. 180 fokon 20 perc, az a jó, ha a közepe még úgy tűnik, hogy nem sült meg. Mire kihűl, akkor is pont úgy fog tűnni, de ennek itt mi most örülünk. Bár melegen is állati jó, de olyat még sosem csináltam, tepsiből, kanállal, támasztva a konyhapultot, dehogyis. Ugyan.

Egyik este mondjuk pont felhívott a Loretta, megkérdezte mit csinálok, én meg ijedtemben bevallottam, hogy sorozatot bámulok a kanapén fekve, miközben chipset eszem nutellával. Kis csönd után közölte, hogy óóó, de lennék most ott veled. Nők. Én meg még be is vallom, de vélhetően már eddig is megvolt a véleményetek, bár azt mondják egyesek, hogy mindig van hova fokozni. 

Nah, az idióta figyelemelterelésem után most fogtok végérvényesen meggyűlölni, mert a csokis-meggyes szósz nem az én receptem, és bár nekem megvan (höh), de nem árulhatom el. Esetleg beszélhetünk róla, ha elkezdtek megvesztegetni rettenetes drága gasztroajándékokkal, meg karton borokkal. Hmm?

meggyesbrownie4.jpg

Zenóbia a Facebookon! - itt is zaklathattok

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr546697539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása