Zenóbia

Zenóbia

Csokichips Cupcake

2014. július 21. - Zenóbia

Ez spec kimondottan azért készült, mert amikor az Rday-re készülve felvásároltam a fél Desszert mestert, akkor kaptam ajándékba két doboz csokichipset, örültem is nagyon, le is járt már egy hónapja, úgyhogy épp itt volt az ideje, hogy megetessem valakikkel. Túlélték, amúgy. Meg kimondottan azért is, mert kaptam Saját. Sütipecsétet. És meg is döglöttem volna, ha nem próbálom ki azonnal valamin, és szerencsére maradék fondantom is volt még, és szerencsére épp befutottak a muffinpapírjaim is Kínából, ebből a négy dologból meg irtózatosan merész fantáziával összeraktam ezt itt:

csokichiphesmuffin5.jpg

Csokichips Cupcake (innen)

(12 normál, 24 minimuffin - a minik nálam áfonyával is bővültek, kapnak külön posztot hamarosan)

Hozzávalók:

- 300 g joghurt

- 300 g porcukor

- 480 g liszt

- 2 dl étolaj

- 4 db tojás

- 1 csomag sütőpor

- 1 csipet só

- 2 doboz csokicsepp

Verd fel a tojásfehérjét keményre. Az összes többit, kivéve csokicseppek, borítsd egy tálba, keverd ki géppel simára. Forgasd bele a habot, majd a csokicseppeket, és már mehet is a kapszlikba. 180 fokon húsz perc, a miniknek elég egy pár perccel kevesebb is, tűpróba.  

csokichiphesmuffin1.jpg

A tetejére nekem volt maradék fondantom, meg csodagyönyörűséges Zenóbiás sütipecsétem, ebből a fondantot te is megtudod csinálni, így. Meg lehet, hogy sütipecsétet is tudsz, én akkor sem tudnék, ha azzal fenyegetnének, hogy levágják a lábam, de a Melissza szerencsére tud, meg is van mindkét lába.

csokichiphesmuffin7.jpg

Ja, és amire nem jutott már fondant, abból lettek a Csokichips Cupcake Cake Popok. Ezzel a névvel asszem érthető miért nem jut nekik külön poszt. Meg amúgy is, fogod, összemorzsolod a muffint, kötőanyagnak adsz hozzá egy kis nutellát, mármint én azt adtam. Aztán golyóbisokat gyártassz, lehűtöd, majd megmártogatod a bevonóban, és fogpiszkálóra szúrva megdermeszted.  

cakepop3.jpg

Zenóbia a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr126303901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása