Zenóbia

Zenóbia

Nyerj SAJÁT.Sütikönyvet!!

2014. július 10. - Zenóbia

10447406_1471547156422639_1430842016892766179_n.jpg

Akkor, lesz ez jó Neked,

- ha szeretsz sütni, vagy főzni, vagy annyira elfajult a világ, hogy netán mindkettőt egyszerre, és akarsz saját recepttárat, ami nem fecnikből áll, és még ráadásul jól is néz ki.

- ha bírod a scrapbookot, viszont ha Neked kéne megcsinálni az alapot is, akkor azt éreznéd, hogy annyira vagy ügyes, mint egy csirke. (lásd én) 

- ha utálsz sütnifőzni, viszont ismersz valakit aki szeret, akkor itt a lehetőség villantani a világ legklasszabb ajándékát.

- ha szereted a szép dolgokat a konyhádban, és bírod, hogy majd mindenki tapogatja, hogy ez de jó!

- ha akkor is benevezel egy játékra, ha valami olyan dolgot lehet nyerni, amiről azt sem tudod micsoda, mert csak a nyerés a lényeg. 

l_541.jpg
Nekem meg azért lesz jó,

- mert szeretek sütni. Sütit.

- mert minden szanaszét van a konyhámban, mindenféle kinyomtatott lapokon, amiken aztán áthúzgálom az eredetit, és iszonyú randa írásommal odafirkálom, hogy nem jó, kevesebb cukor ötven grammal, figyelj oda HP. Ez meg nem annyira néz ki jól. Ettől még persze megmaradnak a cetlik is a HP feliratokkal.

- mert lesz egy nagyon szépséges, összeszedett gyűjteményem is a NőiCsizmától, amiért majd milliókat fizettek, amikor kalapács alá kerül Zenóbia Nagy Sütikönyve. Nyilván.

A félreértések elkerülése végett Ti nem feltöltve kapjátok a nyereményt, hanem Nektek kell megtölteni az általatok kedvelt bármilyen receptekkel, amit rátok hagyományozott az üknagymama, vagy a kedvenc bloggeretek, jó móka lesz ez, higgyetek nekem!

l_542.jpg

Ééééééééés, mivel nyilván nem tudod elképzelni ezt az egészet a fentiek alapján, íme, ilyet nyerhetsz, ha kommentelsz ide bármit, akár azt is, hogy fapapucs, vagy megosztod az FB-n, amit meg kell. Július 20-ig, akkor zárul a móka.
 
http://www.noicsizma.hu/termek/nagy-sutikonyv-online-workshop-1499
 
https://www.facebook.com/events/672261359527539/?ref=22
 
Idézet a NőiCsizmától, mert ők cizelláltabbak:
 
"Szeretsz sütit sütni? És nálad is úgy indul a konyhai művelet, hogy hosszan matatsz a mindenfelé szaladgáló cetlik között, hogy megtaláld végre a keresett receptet? Vagy a neten kutakodsz, és ha nincs internet, nincs sütemény se? Akkor neked találtuk ki a Nagy Sütikönyvet!
Készítsd el a saját édességes könyvedet, amibe a jól bevált receptjeidet rendszerezheted. Amiket valaha felfirkantottál egy cetlire, vagy kitéptél egy magazinból, vagy még a nagymamád írta le neked a gyöngybetűivel (soha nem válnál meg tőle). Vagy amik egyszerűen beváltak, így kinyomtattad a netről, mert nem szeretnéd megreszkírozni, hogy egy csatlakozási hiba miatt a napi betevő cukoradag nélkül maradjon a család.
A receptkönyv ötlete Zenóbiától, a népszerű sütiblogger lánytól származik, aki attól félt, hogy ha egyszer felmondja a szolgálatot a blogszolgáltatója szervere, elvesznek az évek alatt összegyűjtött, és nagy műgonddal lefotózott receptjei. Minket kért meg hát, hogy készítsük el a sütikönyvét, mentsük ki a művét a virtualitás karmaiból, és tegyük azt kézzel foghatóvá."
 
Engem megvettek!

 l_545.jpg

Gyere ide is, mert itt is van játék, néha sütinyerős, néha meg sütikönyv nyerős, néha meg csak nézheted a sütiket, az is valami! Zenóbia a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr456496333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.07.10. 20:52:45

HÁHÁ ha csak én szólok hozzá akkor csak én nyerhetek :D Már megérte! :D
Ja, és fapapucs :D

PrettyWitch 2014.07.11. 13:40:31

Bocsi, Holdkóros, én is beszállok! Bár az állandó fogyókúrába Zenóbia egyik receptje sem illeszthető be, de legalább lesz miről álmodozni :)

gattac 2014.07.11. 20:11:57

Gyengus vagyok, de most akkor ebben benne vannak a receptjeid, vagy nekem kell beleszerkeszteni őket?

Zenóbia 2014.07.12. 11:31:16

@holdkoros: @PrettyWitch: @gattac: Hááát, rájöttem, hogy sikerült tök félreérthetően megírnom a posztot. A lényeg, hogy ti az alapot nyerhetitek meg, amit Nektek kell feltölteni a saját receptjeitekkel, amiket szerettek, szóval az album készre szerkesztése már rátok vár, szerintem így még jobb móka! :) kicsit kiegészítettem a bejegyzést, remélem így már klappol, bocsi. :)

Zenóbia 2014.07.12. 11:32:25

@holdkoros: és még ráadásul az FB-n megosztók is versenyben vannak, de így lesz szép nyerni!! :D

Bea Mucsi 2014.07.12. 12:27:00

Nagyon nagyon szeretném ;)

nacsi 2014.07.12. 12:37:43

Nagyon örülnék neki!! Imádok sütni, és most méltő helyre kerülhetnének a receptek, fotókkal :))

Kitti Tavali 2014.07.12. 13:21:26

Szeretem a scrapbookot, szeretek sutni es szeretnek nyerni :)

anyecs03 2014.07.12. 15:24:41

Hát ilyen kedves invitálásnak nem tudtam ellenállni. Benevezek ebbe a kemény küzdelembe, hátha engem sorsol ki Fortuna asszony keze. Fapapucs! :)

listopad 2014.07.17. 15:10:24

Hmm, ez nekem is jól jönne... Meg a gyerekeim is imádnák, főleg szétszedni :) De a konyhaszekrény tetején talán túlélheti, úgyhogy remélem megnyerem :)

jocsi 2014.07.18. 09:29:18

Tyű, a fapapucsát, egy ilyen sütikönyvvel nagyon szívesen elbíbelődnék én is! :)
süti beállítások módosítása