Zenóbia

Zenóbia

Citromos-mascarpones Cake Pop

2014. május 15. - Zenóbia

Az évszázad süteményénél mi lehetne alkalmasabb arra, hogy Cake popot gyártsanak belőle, semmi, nyilván. Most csak ennyi bevezetőszövegre telik tőlem, mert épp depressziósan üvöltetem a fülembe Ellie Gouldingot, a nőt, akit nem bírok megunni egy hónapja, azóta nem is nagyon váltok szót senkivel, te jó ég, de rég csináltam ilyet. 

A depresszió azóta elmúlt, helyette átvette az uralmat az életem felett a Xanax SÜTI, meg a konyhabuli, meg a konyhabulikon elfogyasztott borok, szóval gyertek el szombaton a Restaurant day-re, mert lesz ilyen sárga cucc is: 

Nyalóka. De azért inkább harapd. Vagyne.

Citromos Cake pop

Hozzávalók:

- citromos kocka, a cukormáz nélkül

- mascarpone

- Candy Buttons PME bevonó

A megsült sütit hagyod kihűlni, majd belemorzsolod egy tálba, és annyi mascarpone sajtot adsz hozzá, amitől gombócokká gyúrhatod, de ne túl lágyra, hogy ne csússzon le a pálcikáról, mert akkor nem lesz belőle Cake pop, hanem csak citromos golyó. Nem lesz tőle rosszabb egyébként, csak mondom. De nem túl nehéz eltalálni a megfelelő állagot, én pl azt hittem, hogy esélytelen a történet és aztán mikor kipróbáltam kiderült, hogy annyira de annyira kishitű vagyok, ójaj. Szóval gömbölyget, én felsorakoztattam tálcán és beraktam a hűtőbe egy-két órára.

citromoscakepop7.jpg

Aztán elővettem a bevonót, ami hiperszuper módon azért jó, mert ha kiviszed a negyven fokba, akkor sem olvad meg, és nekem most erre volt szükségem (főleg, hogy nem lesz, csak 15 fok, de nem számííít). Vanília ízű, finom, jól néz ki, könnyen kezelhető, innentől énmiattam cement is lehet benne, az sem érdekel. Egyébként nincs benne. Az pont nincs. 

A golyócskáidat felszurkálod hurkapálcára, bemártod a bevonóba, beleszúrod az előkészített hungarocell tábládba, megdermed, kész. Egy falat citromos boldogság, juhú!

citromoscakepop3.jpg

Zenóbia a Facebookon!

Zenóbia a Restaurant day-en! Gyertekjöttök?

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr606055483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása