Zenóbia

Zenóbia

LIKE

Bejegyzés alcíme...

2013. október 22. - Zenóbia

Ilyen oldala lett Zenóbiának a Facebook-on. Szeressétek, én meg cserébe majd igyekszem roppant aktív lenni, és megosztok veletek olyan dolgokat is magamról, amiket később eladhattok a Blikknek jó pénzért. Lesznek játékok is időnként, hogy nyerhessetek szobakerékpárt sütit, feltéve ha sikeresen megválaszoljátok, hogy hány mokkáskanál nutellát használtam el eddig a blogon szereplő receptekhez. Amúgy nem. Na jó, majd akkor is, ha már ötszázháromezerketten kattintottatok a like gombra. De akkor mindenképp!

490.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr885592508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mimi81 2013.10.23. 06:49:34

Megleptél :) :)

Ugyan lájkot még nem nyomtam, de a tegnap esti, értékes, nyugis, csendes 3 órámból kettőt Veled töltöttem :) ( férj sörözőben elkészült projekteket ünnepelt)
Ééés megtaláltam magamat is, és hát a "nagyis" bejegyzések... tisztára nosztalgikus hangulatba kerültem...köszi! :)

Maradok tisztelettel : " Szilárda"
(és én ezt teljesen el is felejtettem már...:) )

Zenóbia 2013.10.23. 15:35:30

@Mimi81: Hát helló! :) mindenesetre annak örülök, hogy tetszett, és vicces, mert az én férjem is projektet ünnepelt egy sörözőben tegnap este! :)
Nagyon jó kis évek voltak azok, szerettem azt az időszakot! :)
süti beállítások módosítása