Zenóbia

Zenóbia

Csokis-kávés-diós habcsók

Bejegyzés alcíme...

2013. május 11. - Zenóbia

Adhattam volna a világ leghosszabb címét is ennek a valaminek itt, ami így nézett volna ki: Csokis-kávés-diós roppantul rusnya, de viszont rohadtul finom habcsók. De nem adtam. Viszont tényleg így van, a rusnyaságot látjátok ti is, a rohadtul finom dolgot meg kénytelenek lesztek elhinni nekem, aki sosem hazudik, csak ha az érdekei úgy kívánják.

csokiskaveshabcsok1.jpg

Csokis-kávés-diós habcsók

Hozzávalók:

- 2 tojásfehérje (az előző barackos pitéből maradt)

- 1 dl kristálycukor

- 1 ek étkezési keményítő

- 7,5 dkg apróra vágott dió

- 1 ek őrölt kávé

- csipet só

- 1,2 dk aprított csokoládé

Egy kis tálkában összekutyultam a diót-kávét-keményítőt-aprított csokit, félretettem. Elkezdtem felverni a tojásfehérjét a csipet sóval, majd apránként hozzáadva a cukrot, teljesen kemény habbá vertem. Ekkor ráborítottam a kis tálkám tartalmát, majd fakanállal óvatosan beleforgattam a habba. 150 fokra előmelegített sütőben süssük, mehet bele a két tepsi is egyszerre. Tegyünk sütőpapírt, arra halmozzuk evőkanállal a habot. Úgy fél óra múlva lesznek jók, de leginkább akkor, amikor simán elválik az alja a papírtól.

Asszem a szépségen még van mit javítanom, vagy legalább legközelebb sokkal kisebb halmokat fogok rakosgatni, hogy legalább cuki kis rusnya kupacok legyenek, ne pedig nagy rusnya, ormótlan szörnyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr755286140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása