Zenóbia

Zenóbia

Karamellás túrótorta

2013. február 03. - Zenóbia

Mivel apukámnak rendeltünk zsiráf-tortát, mert a zsiráf az egy szép állat, főleg, ha csokis, ezért nem hagyhattam, hogy az Odettnek ne legyen saját születésnapi tortája, így kreáltam egyet. Az én világomban nagyon fontos, hogy mindenkinek jár születésnapi torta, amin elfújhatja a gyertyáit, hogy teljesülhessen a kívánsága. E nélkül nem születésnap a születésnap.  

 karamellástúrótorta2.jpg

Boldog Születésnapot Odett torta - Karamellás túrótorta

Receptet nem írok, mert nem lett tökéletes a mű, de az alapötlet szerintem klassz, csak még finomítani kell rajta. Fogok, és arról majd írok receptet is. Két lap között olvasztott vajkaramella és karamelldarabkás túrókrém, a tetején pedig karamellizált alma.

karamellástúrótorta3.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr125050847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retinax 2013.02.04. 09:53:50

ÚÚÚÚ, érdekel.

Zenóbia 2013.02.05. 12:11:23

@retinax: :) engem is, mert nagyon jónak tartom az ízeket, csak még össze kell hangolni. Ez itt annyira durván édes lett, hogy aztakurva, de ha ezt kiküszöbölöm, akkor szerintem valami nagyon jó dolog lesz belőle. :)
süti beállítások módosítása