Zenóbia

Zenóbia

Van nekünk

Bejegyzés alcíme...

2012. december 15. - Zenóbia

dupla takarónk, tudjátok, ami arra van, hogy a szerelmesek egy paplan alatt alhassanak. Legutóbb öt éve használtuk, amikor még nem éltünk együtt, hanem csak együtt aludtunk hetente hétszer, és imádtuk, mert az olyan romantikus és hajjdejó. Eszünkbe jutott, előszedtem, felhúztam, de jó lesz nekünk ez alatt, meg amúgy is az összes ágynemű huzatunk agyon van kopva már, kéne venni újat, de ezek meg tök szépek, mert sosem használjuk szinte, remek. Tegnap, három nap után, rezignáltan lehúztam az újnak tűnő huzatot és visszapakoltam a duplapaplant ahol eddig is volt, mert öt év után nem tudunk egy paplan alatt aludni három napig sem. Na jó, egy napig tudtunk, de csak azért, mert az Iván tök részeg volt. Elváljunk-e de azonnal? Vagy az Iván rúgjon be minden este esetleg? Nekem egyszerűen muszáj mindkét oldalon magam alá tűrni a takarót, kitaláljátok-e, hogy mi jut ebben az esetben az Ivánnak? Az, hogy egész éjjel takarót próbál magának szerezni, persze mindhiába, mert úgy látszik, álmomban makacs vagyok és önző. Mert amúgy nem. Tényleg, jó fej vagyok, kedves és tüneményes, és önfeláldozó. Főleg karácsony tájékán. Januárban viszont akkora tapló leszek mint az állat, mert különben teljesen felborul a lelki egyensúlyom.

Tegnap tíz órás családi autózás volt egy temetésre, ahol megtudtam milyen az, hogy annyira fázol, hogy azért sírsz, mert már fáj. A családi autózás rész nagyon jó volt, sokat beszélgettünk, sokat nevettünk, sokat gondoltam arra, hogy mennyire jó most így négyen együtt lenni, anyuapugyerekek, még akkor is ha egy temetés miatt történik. Estére olyan szinten voltam fáradt, hogy képtelen voltam ébren maradni míg hazaér az Iván egykor, a mindenféle gonosz szellemek, lapátos emberek és nagykéssel rohangáló sorozatgyilkosok ellenére. Addigra elért az állapot, hogy ha felszeletelnek se érdekel. A lábujjaim megmenekültek az elfagyástól, de azért enyhén izgulva hámoztam ki őket a fürdőszobában a három zokniharisnyából, de megvannak, élnek, sajnáltam volna azért őket, már úgy hozzámnőttek. A mai nap a túlélésé, mármint itt bent, otthon vár a sütisütés, meg esti vacsora Kornéliáékkal, azt tervezem, hogy megint jól berúgok négy deci bortól. Jó kis terv, nem?   

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr804966380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.12.15. 10:15:54

A takarós problémát megértem, nekünk sem megy, álmunkban annyit mozgunk, hogy a külön takarót is lerúgjuk (vagy elszedjük egymástól...), a közös takaró tuti megfázáshoz vezetne :( Ezért nem merem majd a babát sem behozni a közös ágyba, életveszélyes lenne neki (na meg nem is egészséges, de ez más téma).

De azért titkon irigylem azokat a párokat, akik tudnak úgy aludni, hogy együtt forognak. Az olyan romantikus :)

Zenóbia 2012.12.17. 14:26:18

@PrettyWitch: szerintem is nagyon romantikus, és nekünk régen még ment is. De már annyira megszoktuk a külön takaró kényelmét, hogy az ebben az esetben most fontosabb, mint a romantika.:-) meg amúgy is, imádok dunyha alatt aludni.:-)

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.12.22. 23:00:08

pont mostanaban gondolkodtam ezen a dupla takaro teman. amig regen egyedul laktam, dupla takarom volt, mert egyedul laktam, es bejott, hogy nagy. aztan mikor mar nem egyedul laktam, m* utalta, mert en melegben szeretek aludni, o meg nem. igy a dupla takaro ment, m* maradt. viszont most ujra takarot kell vennem, es azon gondolkodom, vajon dupla legyen e. bar a szimplahoz meg annyi szep huzatom van....az elet nagy problemai, ugye...

a labujjaidnak orulok. szerintem az ehseg es a fazas elott a diszkomfort listan toronymagasan vezet a faradtsag. amikor mar allva is elaludna az ember, de nem lehet. nekem annal durvabb nincs.

Zenóbia 2012.12.23. 13:01:57

@ajmfebulosz: Nekem asszem a fázás a legdurvább, de tény, hogy én aztán NAGYON tudok fázni! :) ööö. az milyen jó lenne, ha rájönnék, hogy most akkor van-e m., vagy nincs, de épp nem vagyok annyira jó abban, hogy rájöjjek, mi van a szavak mögött. :) Ha nincs, szard le az ágyneműt és vegyél dupla takarót, egyértelmű! Ha van, akkor is. Na jó, akkor nem feltétlen. :) puszi, és Boldog Karácsonyt! A lehető legboldogabbat!

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2013.01.04. 21:08:55

@Zenóbia: nincs m*, koszonom a karacsonyi jokivansagot! es amilyen szemfules vagyok, mar most kellemes husvetot, nehogy arrol is lemaradjak :(

:)
süti beállítások módosítása