Zenóbia

Zenóbia

Ananásszal és

2012. november 04. - Zenóbia

füstölt sajttal töltött rántott csirkemell kókuszos bundában, sárgabarackos rizottóval. Ezt ettem én tegnap este a mozi előtt, az Iván meg cigánypecsenyét. Ezzel úgy nagyjából mindent elmondtam a kettőnk ízlésbeli különbségeiről kaja terén, azzal a kitétellel, hogy én a cigánypecsenyét is nagyon szeretem, az Iván viszont belehányna inkább a tányérjába, minthogy megegyen egy ananászos-kókuszos csirkét. Isteni volt amúgy, három hétig tudnám ezt enni minden áldott nap akár.

James Bond tök jó volt, némi alkoholizmus meg egy csomó borosta egészen sokat tud dobni egy ilyen öltönyös  fajta ügynökön.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr924888769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása