Zenóbia

Zenóbia

Nem unjátok-e

2012. szeptember 20. - Zenóbia

még a sütiket? Remélem nem, mert én nagyon nem. Mondjuk el sem tudom képzelni, hogy a sütik megunhatóak is lehetnek, de hallottam már olyanról, aki nem kimondottan csorgatja egyből a nyálát, ha meghallja a sütemény szót. Ők a földönkívüliek, innen lehet felismerni őket, hogy nem esznek sütit, csak ha letuszkolják a torkukon. És nem kérnek repetát. Nincs itthon az Iván, így aztán szabadon nézhetem a paprikán a főzős műsorokat, vagy a kövér emberes műsorokat a life networkon. Nem tudom, ez is gondolom az elmebaj egyik formája, hogy egész nap képes lennék felváltva nézni az iszonyúan diétázókat, majd közvetlenül utána a muffin sütő versenyt, mindkét téma borzasztóan érdekel és leköt. Nyilván tök hülye vagyok. Egyébként ha az Iván itthon van akkor is szabadon nézhetem, nem vagyok nagyon beszabályozva, hogy melyik csatornákra kapcsolhatok. Egyelőre, aztán ki tudja, hogy mi a hosszú házasság titka. Most még az van, hogy előbb-utóbb megkeresem neki az Autókereskedőket, hogy ne készüljön ki nagyon azért.

Ma volt munka alkalmasságink, alkalmas vagyok. Örülünk vagy nem örülünk? Előtte akartam futni egyet a lépcsőházban az első és az ötödik között, de elfelejtettem, így megint kikészítettem az orvost a negyvenes pulzusommal, mint minden évben. Ennek örömére sétáltam egy nagyot a buszig, igyekeztem borzasztó mód szaporázni a lépteimet, fel is ment a pulzusom vagy ötvenháromra, gondolom. Egyébként meg itt az ősz, ezt sikerült séta közben megállapítanom, a földön láthatóan növekvő számú levelekből, meg a színes fákból, meg a levegőből, ami még a Budaörsi úton is frissnek érződött, pedig az aztán már nagy művészet. Kivételesen nem utálom, mármint a hideget, az iskolásokat igen, de kerülöm is őket, mint a pestist. 

Azt tervezem, hogy kicsit most olvasok mást is, mint sütiskrimit, mert már a felénél járok a sorozatnak, és borzasztóan zavaróan hat rám, hogy előbb-utóbb elfogynak, muszáj késleltetnem kicsit a végét. Így közbe jön most pár másik könyv majd, egyikben sincs szó kajákról, ez némileg mondjuk aggaszt.

A hétvégén jönnek az újabb sütik, ha unjátok ha nem. A takarításnak is jönnie kéne, viszont ahhoz rohadtul nincs kedvem, pedig lassan már kezdem tervezgetni a nagytakarítást is, tudjátok, húsvétra és karácsonyra tisztaságnak kell lenni. A nappaliban emiatt kezd égetővé válni a függöny helyzet, mert ha én ezt egyszer leveszem az ablakokról, akkora élvezettel fogom felgyújtani, hogy azt el sem tudjátok képzelni. De viszont utána nem lesz mit visszatenni, megoldásra váró probléma. Sose ne legyen ennél nagyobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr64791459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.09.21. 06:50:50

A magam részéről nem unom, bár jobban élvezném, ha el is tudnám venni a képernyőről :)
süti beállítások módosítása