Zenóbia

Zenóbia

Aktuális jelentés

Bejegyzés alcíme...

2012. augusztus 09. - Zenóbia

a keresztlányról: Daenerys szépen fejlődik, kielégítően növekszik mind testsúlyban, mind magasságban. Vagy hosszúságban. Neki még hosszúsága van inkább. Az eszik-alszik-sír-eszik-alszik-sír-sír-sír-alszik-eszik-sír állandó körforgással lehetne jellemezni legjobban a dolgot, közbeiktatva dupla annyi pelenkacserével, mint amennyit el tudunk képzelni mi gyerektelen laikusok. Részemről mélységesen együtt érzek, lassan majd eljutok a csendes csodálástól a meg is lehet fogni azt a gyereket, nem cukorból van állapotig, nekem ez nehéz, mert félek a gyerekektől, meg mi van ha eltöröm, vagy mittudomén. Erősen drukkolok, hogy a Pi mihamarabb hozzászokjon a napi három óra alváshoz, elég az, simán lehet annyival is restaurálni, mit neki csukott szemmel fűrészelés, meg méricskélés. A méricskélés mondjuk jobb, mert ahhoz nem kell semmiféle veszélyes szerszám. Bár bizonyos esetekben egy mérőszalag is lehet veszélyes. Most egy ilyen eset sem jut eszembe. Valahol ez megkönnyebbülés.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr204703754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HunMoiselle · http://budapest-bordeaux.blog.hu/ 2012.08.10. 20:26:56

Nahát! Nem vagy egyedül. Vagy én nem vagyok egyedül...
Mikor legutóbb otthon voltam, nem mertem hozzányúlni a hónapos unokaöcsihez. Mondjuk ha legközelebb hazajutok, tervezem, hogy legalább a kezét megfogom. (Most 8 hónapos.) De félek. Már a skype előtt is...
Hhha, de jó tudni, hogy nem vagyok egyedül! :-)

Zenóbia 2012.08.11. 14:16:19

@HunMoiselle: szerintem a kezét már megfoghatod akkor majd. :D nálam is ez van, eddig annyira jutottam, hogy megnyomkodtam a talpát, abból nagy baj csak nem lehet alapon. Én nem tudom miért van ez, van akinek olyan simán megy, egyből felkapja meg gügyörészik meg minden, én meg állok mint akit odaraktak, és maximum bárgyún vigyorgok. szörnyű:)
süti beállítások módosítása