Zenóbia

Zenóbia

Az milyen jó,

2012. június 28. - Zenóbia

amikor a lány aki diétázik hazamegy és megeszik egy kiló sütit-csokit-kekszet, majd kicsit elkeseredik emiatt, és megfogadja, hogy másnap reggel ő ugyan rá nem áll a mérlegre (de). Aztán taposás közben pont egy olyan Gilmore részt lát, amiben a fiatal Lorelai van terhesen, és ettől rádöbben, hogy vannak nagyobb problémák is az életben, mint a süti-csoki-keksz. Mármint másokéban. Meg arra is, hogy eléggé valószínűtlen, hogy erre bárki más is egy Gilmore részből jönne rá, mert mások az afrikai éhezők miatt jutnak erre a következtetésre, nem amiatt, hogy egy sorozatban valaki terhes lett.

A lány természetesen nem én vagyok, csak egy ismerősömnek az ismerőse mesélte, hogy hallott róla, hogy van az a nő, aki kicsit stikkes és azzal történt ez meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr74618258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.06.29. 00:10:25

az elso sor en vagyok! a masodik mar nem, mert en elkeseredes utan lenyomtam egy fel uveg nutellat kiskanallal, aztan lementunk a kocsmaba, es irdatlan mennyisegu alkoholt is ratoltam. hazafele meg vettem egy cheeseburger royalt, amit boldog olasz lanyok kivertek a kezembol, mikor epp bele akartam harapni, amire m* mindenkit meg akart utni. aztan vettem ket sjatburgert a mekdonalcban, es olyen gyorsan ettem meg oket, hogy meg a visszajaro elott mar csak a papir volt a kezemben. ilyenek ezek a dietazos lanyok. de csak csutortok delutanonkent, szigoruan temetes utan.

Zenóbia 2012.06.29. 09:38:54

@ajmfebulosz: A temetés miatt nagyon nem jó, a boldog olasz lányok miatt sem jó, őket én is képen vertem volna az tuti, amiatt viszont jó, hogy sokkal boldogabb vagyok így, hogy tudom, hogy legalább együtt kanalaztuk a nutellát! :)
süti beállítások módosítása