Zenóbia

Zenóbia

Ha azt hiszitek,

2012. március 02. - Zenóbia

hogy a mínusz húsztól megdöglött az összes rohadt pók, akkor mélységesen tévedtek. Tegnap már felfedeztem egyet a ház falán, ezen annyira felhúztam magam, hogy mérgemben még arra is hajlandó voltam, hogy én nyírjam ki, lévén senki más nem volt a közelben. Igénybe vettem a papucsomat, így aztán most van a házfalon egy lógó belű pókunk. Blöe. Ezek mindent túlélnek?!?

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr694284498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása